ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

..........برای دخترک !!!!!

1393/11/13 16:23
826 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم : صدای مادر را از این روزهای شلوغی می شنوی که زندگی عزمش را جزم کرده تا تو و روزهایت را با شتاب و در کمترین زمان ممکن به جایی برساند که آغوشم اندازه ات نباشد?

از روزهایی که حتی اگر حواسم را جمع جمع کنم باز خیلی چیزهای خوب و با ارزش را به راحتی از دست داده ام و طعم نابشان را به درستی نچشیده ام?

روزهایی که این  همه تعجیلشان ، انگشت به دهانم کرده و گذر روزها و هفته ها را از دستانم به در برده است؟

یادت بماند برای توی رهگذر ، زمین گذرگهی پر از جاذبه های خوب و بد است.و زندگی همین گذر از روزهایی است که می گذرند...مواظب گذر بی صدای زندگی باش که زندگی چیزی به جز همین لحظه های زودگذر نیست...

مبادا مبادا منتظر به دست آوردن چیزی و مهیا شدن ابزاری و یا رسیدن به هدف دوری برای شروع زندگی شوی....زندگی همه این هاست...و خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنی خیلی دیر میشود.

در گذر از زندگی حواست به همه مسیرت باشد...زندگی را دریاب جان مادر...

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مهدا گلی
16 بهمن 93 9:41
ای جووونم چه ناز شدی ترنم...چقدر خانم شدی....ماشاءالله ولاحول و لا قوة الا بالله .....
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون مامان مهدا جون....لطف دارید...
الهه
17 بهمن 93 18:30
خوشگل خانم
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون الهه جون..
مامان مهدا گلی
15 فروردین 94 13:18
سلام...سال نو مبارک...عیدت مبارک ترنم جووون...الهی که همیشه سالم و شاد باشی... مامان ترنم خیلی دلم واسه نوشته های مادرانه-دخترانه تان تنگ شده....
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام دوست خوبم...من واقعا معذرت می خوام...این مدت خیلی سرم شلوغ بود و از وبلاگ دختر گلی غافل شدم....انشاالله در اولین فرصت سر و سامانی به وبلاگش میدم...این وبلاگ برای من یک دنیا خاطره است...خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم...ممنونم که به یادمون هستی...
آبجی فاطمه
2 خرداد 94 13:10
سلاااااام چه عالی به منم سربزن
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنونم که به ما سر زدید..