ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

بازگشت دوباره پس از ماه ها....!!!!1

1394/2/21 10:17
790 بازدید
اشتراک گذاری

گنج آرزوی دل منی !!!!

 دخترکم ... میدانی ! رسالت  برای من،  نه خرید آن چنانی، نه مهد این چنانی ، نه خانه بزرگ، نه پول زیاد و نه هیچ چیز دیگر، هیچ کدامشان ،همه ی آرزوی من برای تونیست.  در باور من، تنها رسالت من ،ساختن خاطرات خوب برای توست چرا که باور دارم عشق هیچ گاه شکست نمیخورد .

آرزوی مادری برای من، بودن در هرسال از زندگی  تو بوده وهست. 4سالگی 3 سالگی 2 سالگی تا ..n سالگی. اینکه تو شاد باشی و من یک  مادر شاد در خاطرت بوده باشم همه ی آرزوی من است .

من نمی رسم همیشه خانه را مرتب نگه دارم . من نمیرسم زیاد استخر یا کلاس موسیقی ، زبان.. ..برنامه های فوق برنامه مهد کودک ات یا .. ببرمت و از بین همه شان به کمی ورزش با هم و یک کلاس نقاشی برای تو بسنده کرده ام .من بعضی وقت ها خودم خیلی خسته وافسرده ام. بعضی وقت ها ازتکرار یک جمله به تو خسته میشوم. ازاینکه بیشتر وقتم به مراقبت تو میگذرد وقت هایی هست که خسته شده ام .

من شبهایی میشود که برایت کتاب نخوانده ام . روزهایی هم شده که باهم کاردستی وپازل و لگو و خمیربازی نکنیم. اما ، هروقتی با ناراحتی، اخم به صورتم میآید همان وقتها که تو چشمانت پر اشک میشود ومیگویی " مامان اخم نکن ، فقط بهم بخند " من فکر میکنم رسالت  آرزوهایم محقق شده است. اینکه تصویر من در ذهنت با لبخند همیشگی است ، همین برایم کافی است .

وقتی از کلاس نقاشی می آورمت و نقاشی ات را میگذارم توی کاور و  آنوقت که  تو چشم هایت برق میزند با خودم میگویم "چه خوب ".  وقتی باهم  کاردستی درست میکنیم همان موقع که غلیظ میگویی ببین چی درست کردم ؟؟ با خودم میگویم راضی ام .

وقتی اصرار داری من هم در بازی هایت با همسن و سالانت باشم تا وقتی همبازی هایت دور من جمع میشوند تا بامن بازی کنند  ذوق کنی و پزش را بدهی ،من پر از احساسات عالی میشوم.

راستش من از تجربه های گذشته در زندگی یک درس بزرگ آموخته ام. یادگرفتم  باید آرزوی آدم ها چیزهایی باشند که کسی نتواند ازشان بگیردش آن وقت فهمیدم که آرزویم شده است  یک مادر شاد برای تو بودن. با وجود همه ی سختی ها دل نگرانی هاو ناامنی های توی دلم . رسیده ام به آرزوهایی که دیگر کسی نمی تواند آنها را از من بگیرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدا گلی
23 اردیبهشت 94 13:29
سلام ....واقعا" خوشحال شدم عکسهای جدید ترنم را گذاشتید...من تقریبا" هر روز به وبلاگ سر میزدم....خودم هم نمیدونم چرا ترنم را این قدر دوست دارم ...شاید به خاطر شباهت برق چشمانش به دخترم....نمیدونم...الان روزها بلنده و هوا هم خوب....به ماسر بزنید خوشحال میشویم
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام مامان مهربون.خوبید؟ممنون که همچنان با وجود کم کاری من به ما سر می زنید...ممنون از این همه انرژی مثبت که به من میدی و انگیزه برای ادامه این وبلاگ....بابت همه چیز ممنون...