ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

....ترنم بانو 25 ماهه شد!!!!

1392/8/11 16:00
865 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم دردانه ی من:

این روزها گمان ساده من این است که بهشت خدا به زمین آمده است و در دستهای کوچکی خلاصه شده تا زمانی که آنها را میبویم بوی رحمت پروردگارم را استشمام کنم... وچشمهایی هستند که وقتی در آنها مینگرم به گمانم در چشمه های بهشتی نظاره گر تصویر خودم هستم...

ولبهایی که همچون فرشتگان راوی داستانهای زیبایی هستند که گویا با حروف راز بیان میشوند و تنها مفهومشان را من میفهمم و برای دیگران ترجمه میکنم و خدا میداند که چه لذتی دارد.

باید مادر باشی تا بدانی مفهوم ساده حرفهای نامفهومم را...

خوشبختی اینجاست... همین نزدیکیها...

این روزها بسیار به ما سر میزند... همسایه دیوار به دیوارمان که نه، همخانه مان شده است...

خوشبختی صدای خنده های دخترکی است که با تمام وجود دوستش دارم...

خوشبختی به دنبال هم دویدن پدر و دختر است که تماشایش برایم لذت بخش است ...

خوشبختی تلفظ هر کلمه جدیدی است که تنها من مفهومش را میفهمم...

 

نازگلکــــــــــــــــــــم 25 ماهــه شــــــد............خــــــــــــدایا شکــــــــــــــــرت

ترنم بانو در 25 روزگی:


 

ترنم بانو در 25 ماهگی:


ترنم بانو در 25 سالگی؟؟؟؟(یعنی اون موقع چه شکلی میشی؟؟؟؟)

پی نوشت:

خداوندا به دل نگیر اگرگاهی زبانم ازشکرت باز می ایستد...تقصیرندارد.. قاصراست...کم می اورد در تمام بزرگی ات...لکنت میگیرد واژه هایم در برابرت. در دلم اماهمیشه ذکرخیرت جاریست.!!

خدایا همیشه محافظش باش!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
13 آبان 92 18:28
____●

______●___________████____████

_______●_________██████_██████

__________●_______███████████

_████____████____███████

██████_██████_____████

█████████████_______██

_███████████_________█

___████████__●_______●

______█████____●______●

________██_______●_____●

_________█________●____●



ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود


ممنون نیلوفر جون....من هم دلم تنگ شده بود اما چه کنم که این روزها حسابی درگیر این دختر گلی هستم و کمتر میام نت...




كتي(مامان آقا مهديار)
15 آبان 92 22:21
تولد 25 ماهگيت مبارررررررررررك فرشته من الهي 125 ساله بشي گل دخمل


ممنون خاله کتی مهربون...