ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....روز دختر مبارک(دومین سالگرد تولد قمری ترنم بانو)!!!

1392/6/17 2:59
928 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دردانه زیبایم

ترنم عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

صدای دلنوازت را...

نگاههای معصومانه ات را......

شیطنت های کودکانه ات را.....

اشک های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را  

همه را دوست دارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و

 با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و

در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست می دارم

دخترم

همیشه

 خوب باش و خوب بمان

روزت مبارک...........


دو سال است که نتوانسته ام به اندازه کافی بخوابم ....

دو سال است نتوانسته ام خوب تفریح کنم.....

دو سال است نتوانسته ام اوقات فراغت خودم را داشته باشم.....

دو سال است خلوتی برای خودم ندارم....

دو سال است خیلی کارهای مورد علاقه ام را انجام نداده ام......زیرا.....

دو سال است کودکی دارم از جنس فرشته ها .....

دو سال است یک مادرم....یک مادر.... تنها مادر است که تمام ندارم ها ونداشتن هایش را با وجود کودکش می پذیرد و گله ای نمی کند...

من با تمام صرف این فعل های منفی در دو سال گذشته شاد بودم و کودکم در سه مکان ارزشمند همیشه حضور داشت ...

در فکرم..........در قلبم.......و در دعایم .....درست در کنار پدرش...

من دو سال است روز میلاد حضرت معصومه را جشن میگیرم...2سال قمری از حضور فرشته ام در زندگی ام می گذرد...دو سال است روز دختر، روز میلاد فاطمه معصومه برای من معنای دیگری پیدا کرده..همزمانی به دنیا آمدن دخترم در 1390/07/07 با سالروز میلاد حضرت معصومه و روز دختر برای من یک اتفاق ارزشمند بود...

و درست دو سال پیش خدا  بهترین فرشته اش را به ما هدیه داد و ما امسال نیز تولد قمری این فرشته  را به شکرانه  دو سالگی پدر و مادر شدنمان جشن میگیریم.

 

تولدت مبارک فرشته من...

 

و این هم کادوی بابایی به مناسبت تولد قمری و روز دختر:

 

حسابی از این کادو ذوق زده شدی و بالا و پایین می پری و می خونی: بپر بپره بپر...من نمی پرم بپر...

وقتی ترنم خسته میشه و در حالت خوابیده بپر بپر میکنه...



پی نوشت:

خدایا دو عزیز زندگی ام را به خودت می سپارم آنها را برای من حفظ کن و بخواه برای من که همیشه شاهد شادی و خوشبختی و موفقیت آنها باشم....

و در این روز عزیز برای مادرم می نویسم...به پاس بودنش...به عشق نفس کشیدنش...بوسه بر دستانت میزنم بانو... ( از طرف دخترت سمیرا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

☁☀☁. مامان تسنيم سادات
17 شهریور 92 10:42
تولدت مبااااارك ترنم جان
چه روز خوبى به دنيا اومدى دختر نازنينم


ممنون خاله..
مامان زری ترانه
18 شهریور 92 12:02
روزت مبارک باشه عزیزم . ایشاا... سالیان سال زیر سایه پدر و مادر سالم و تندرست و شادکام زندگی کنی.

راستی سمیراجان عجب کادوی با حالی . فکر کنم ما ها هم جابشیم اون تو بپر بپر کنیم


ممنون خاله...
بله عزیزم.ترنم هم حسابی با این کادو ذوق کرد...جا شدن که جا میشیم اما فقط تحمل 45 کیلو را داره...
كتي(مامان آقا مهديار)
20 شهریور 92 7:59
جونم روزت مبارككككككككككك عروسكمممممممممممممممم
ميلاد خانوم معصومه سلام الله عليها هم مباركككككككككككككك
الهي هميشه شاد و خوشحال
تولد قمري عشقم هم مبارك
كادوتم مبارك راستي...
يه سوال
اين ايا استخره يا جامپينگ؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخ
بي سوادم خودتي سميرا



ههههههههه
ممنون از پیام های تبریکت...
گلم این جامپینگه...بی کلاس بازی در نیار....چند برابر استخر پول دادم براش...خسیس هم خودتی...
كتي(مامان آقا مهديار)
23 شهریور 92 9:18
تو ك فقط ب پول فكر كن ههههههههههه عاشقتم


ههههههه.نه فقط به پول فکر نمیکنم....اما پول هم جزء چیزهایی است که زیاد بهش فکر میکنم......