ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

....دخترم آرزو میکنم برایت!!!!!!!

1392/6/17 3:03
2,071 بازدید
اشتراک گذاری

تـــــــــــــــرنمم !!!!

آدم ها آرزوهای خیلی بزرگی دارند توی زندگیشون....

اما مادرها بزرگترین آرزوهاشون رو برای فرزندشون دارند...

ترنم مادر آخ که اگر بدونی چه آرزوهای بزرگی دارم برایت...

همه وجــودم تویی....هر چه میخواهم برای توست....

مــادر که باشی آرزوهای خودت کم رنگ میشود ...

اگه یه روز بهم بگند یه آرزو کن و بگو از خدا چی می خوای... 

اول میگــم دختــرم....و بعدش باز هم میگــم دختــرم....

نمیدونم کدوم یکی از این آرزوهای بزرگ برآورده میشه اما به یه چیزی ایــمان دارم و

اون ایـنه که .... 

آرزوهای بزرگ من در برابر بزرگی و عظمت خداوند خیلی کوچک است....

و اینکه ایمان دارم هر چه برای تو پیش آید بهترین است چون من بهترین ها رو برای تو از خدای خودم خواستم....

دخترم تو هم یقین داشته باش که دست های خدا پر از معجزه است برای بندگانش و از

همه مهمتر اینکه همه آرزوهات رو تو زندگی فقط از خــدا بخواه که فقط او تواناست...

و بدان اگر هیچکس نباشد...خــدا همیشه هست....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان محمدباقر
17 شهریور 92 12:06
سلام عزيزم خوبي
ماشالله ترنم چه ناز شده خدا حفظش كنه


ممنون سمانه جان...زحمت کشیدی بهمون سر زدی...خیلی دلتنگت بودم..
فاطمه
17 شهریور 92 13:47
اون مشکلو حل میکنم مشکل فرستادن کلیپ به این ادرسی که دادم سربزن محل کارمه


به روی چشم..این روزها حسابی سرم شلوغه...در اولین فرصت مزاحمت میشم..
كتي(مامان آقا مهديار)
20 شهریور 92 7:45
به به عروسك خودمممممممم
چ گلهاي نازي
چ مامان مهربون و نازي
خدا براي هم نگهتون داره
بوسسسسسسسسسسسس


وای ممنون خاله...
چه خاله نازی...
چه نظر نازی...
چه قدر احساسات به خرج دادی خاله....ممنون.
مامان پريسا خانوم
23 شهریور 92 0:55



ممنون
فاطمه مامان الينا گلينا
23 شهریور 92 15:59
خاله جون تولد قمري ات مبارك عزيزم.روز دختر هم مبارك


ممنون خاله......