ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

..سفرنامه مرداد 1392 (قسمت چهارم :شهر زیبای فومن )!!!!

1392/6/11 3:35
537 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم بانوی 10 ماهه  در مرداد 1391 در کنار المان های شهر فومن:

 

یک سال بعد: ترنم بانوی 1 سال و 10 ماهه :

مقایسه:

ادامه دارد.....(سفرنامه شماره 5 ساحل زیبای گیسوم...)

پی نوشت:

ترنم در 10 ماهگی از مجسمه ها میترسید اما در 22 ماهگی کلی ذوق کرد و سعی میکرد خودش را به شکل مجسمه ها در بیاره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آروین (مریم)
12 شهریور 92 9:26
وای گیسوم ٰ‌قطعه ای از بهشت .
خیلی منتظریم . مخصوصا جاده هاش با درختان سربه فلک کشیده و نور خورشید از بین درختان


ممنون مریم جان که به ما سر میزنی...به روی چشم...در اولین فرصت عکس ها را میزارم..
مهشید(دختر دایی)
12 شهریور 92 12:25
فدایه شما بشم ترنم گلی


خدا نکنه...
به ترنم میگم " مهشید اینجا برات نوشته دوستت دارم ترنم گلی"
ترنم میگه: مهشید کجاست؟دایی کجاست؟عروس کجاست؟
دیگه هم ول کن نیست......
فاطمه مامان الينا گلينا
13 شهریور 92 10:47
آخه مامان جون ديگه بزرگ شدم و واسه خودم خانومي شدم


بله دختر گلی حسابی بزرگ شده و هر کاری که من می خوام براش انجام بدم میگه : خودم بلتم(خودم بلدم)
محبوبه مامان ترنم
14 شهریور 92 10:59
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییی.
خیلی خوشکل شده عکسهاش
ماشاالله به این عروسک ناز.


ممنون محبوبه جان...لطف داری...