ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....ترنم بانو 23 ماهه شد...شمارش معکوس شروع شد!!!

1392/6/7 18:41
332 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانم چرا این روزها اینقدر سریع و تند رد می شوند ...مدام ثانیه شماری را می بینم که تند تند شماره هایش زیاد می شود...گاهی می ترسم.. نه از افزایش سنم که از گذران وحشتناک زندگی و استفاده نکردن هایم...حالا خدا را شکر که با بودن تو حداقل خیلی از روزمرگی هایم کمتر شده...هر روز دنبال کار جدیدی هستی تا یاد بگیری...واین دلبستگیمان را بیشتر می کند...این که همبازی هم هستیم شیرین ترین لذت دنیاست...

روزهایم پُر شده از تو...پر از "کلاغ پَر "و "لی لی لی لی حوضک و نون بیار کباب ببر"... و تنها خداست میانمان که می بیند و حس می کند لذت درونم را...

از روز اول عاشق این دستان و انگشتان کوچکت بودم ...همان ها که حالا خوب یاد گرفته ای چطور به کار بگیریشان...یک بار برای نشان دادن چیزی که دلت پیشش است و بار دیگر برای گفتن" هیس "...که من عاشقانه این هیس گفتنت را دوست دارم....

هیچ وقت فکرش را نمی کردم این چنین شیرین کنی زندگی ام را...خدایا می شود این ها را دید و شاکر نبود!!!

23 ماهگیت مبارک جگر گوشه ام...

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آروین (مریم)
8 شهریور 92 7:55

23شاخه گل رز تقدیم به خوشگل ترین دختر دنیا


ممنون خاله...
مامان اهورا
9 شهریور 92 18:37
وای عزیزم.چه خانمی شدی تو!!!!!!!!!!!


ممنون خاله...بوس برای شما...
فاطمه
12 شهریور 92 13:19
سلام خانمی خوبید همتون؟
یه پیشنهاد دارم من میتونم واسه ترنم یه کلیپ از عکساش درست کنم حالا اگه دوست داشتید خبرم کنید تاحالا چندبار انجام دادم


ممنون فاطمه جان..نیکی و پرسش؟؟؟؟؟؟؟ترنم یه مامان تنبل داره که یه کلیپ نیمه کاره براش درست کرده...پارسال قبل از تولد یک سالگیش یک کلیپ می خواستم درست کنم که نصفه موند و هنوز فرصت نکردم کاملش کنم...
فاطمه
16 شهریور 92 10:34
سلام عزیزم
عکساشو برام ایمیل کن تا برات درستش کنم اون آهنگیم که میخوای روش بزاری برام بفرست ایمیلمو برات گذاشتم عزیزم


فاطمه جان همیشه با انتخاب عکس های ترنم گلی مشکل دارم..انتخاب عکس برام خیلی سخته.....
فاطمه
16 شهریور 92 15:11
فقط عزیزم یه چیزی
من چطوری برات بفرستمش؟
با ایمیل فکرنکنم بشه فرستاد
حجمش زیاده


نمیدونم والا...چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
17 شهریور 92 9:41
سلام عزیزم


اگه تو سی دی بریزم برات پستش کنم


اینجوری میشه

فاطمه جان ممنون عزیزم...خبرت میکنم...راستی شما با چه نرم افزاری کار میکنی؟من اون کلیپ نصفه را با ulead video studio درست کردم..

نازنين
20 شهریور 92 8:58
ماشاءالله به اين دختر خوشکل خدا اونو برای پدر و مادرش نگه داره


ممنون نازنین جان که به ما سر زدی