ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

....نتایج مسابقه نی نی شکمو!!!!!

1392/5/21 15:39
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

 من هم مثل خیلی از نی نی ها توی جشنواره تابستونه نی نی وبلاگ با موضوع نی نی شکمو شرکت کردم..البته با دو تا عکس...هدفم از شرکت در مسابقه فقط برنده شدن نبوده...دوست داشتم شرکتم در این مسابقه حاوی یک پیام باشه...

 

چشم ها را باید شست...

 

جور دیگر بایـد دیـــــد...

 

 کودکان و ایتام را همین الان دریابیم....شاید فردا دیر باشد...

عکس دوم:

 

 با تشکر: ترنم بانو

 

و بالاخره نتایج مسابقه نی نی شکمو اعلام شد....با تشکر از همه دوستان و عزیزانی که به ما رای داده بودند و تبریک به همه عزیزانی که در این مسابقه برنده شدند....ترنم بانو در این مسابقه برنده نشد........

اما:

هر دو عکس ترنم بانو جزء 12 عکسی بود که از طرف نی نی وبلاگ با عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند و عکس این 12 نفر در صفحه اصلی نی نی وبلاگ به مدت دو هفته نمایش داده میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زری ترانه
22 مرداد 92 9:03
مبارک باشه کوچولوی شکموی خوردنی. من هم از همینجا وارد وبلاگتون شدم .
ایشاا... ترنم جان همیشه در کلیه مراحل زندگیش شایسته تقدیر بشه.[


ممنون عزیزم...لطف دارید..
فهیمه
24 مرداد 92 0:42
سلام عزیز
از خواندن متن های زیبات مسرور شدم و ارامش گرفتم .ممنون
امیدوارم که همیشه سبز باشی و نی نی گلت شاد و سالم


ممنون فهیمه جان..لطف داری..
كتي(مامان آقا مهديار)
24 مرداد 92 1:49
اي جانم الهي
مباررررررررررررك عشق من
بوسسسسسسسسس شكموي خوردني


ممنون خاله کتی..التماس دعا
مامان پرهام
28 مرداد 92 8:52
سلام مبارکه منم از این طریق با وبلاگتون آشنا شدم.
وبلاگ بسیار زیبا و متون زیباتری دارید.
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید.


ممنون مامان پرهام عزیز...
مريم مامان نيكان
7 شهریور 92 18:44
سلام هميشه اين چند روز تو صفحه ني ني وبلاگ عكسي رو كه ي كودك به بچه قحطي زده آفريقايي غذا ميداد رو بهش فكر ميكردم اينكه اين كودك چه مادر فهميده و مهربوني داره چه عكس قشنگ و پر احساسي گرفته واقعا لذت بردم و خوشبختانه امروز با سايتتون آشنا شدم واقعا تمامي عكسهاي دخترتون با سليقه خاصي گرفته شده با احترام


ممنون مریم جان....نظر لطفتونه...ممنون که به ما سر زدید..