ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

نظرات (13)

مامان نی نی ناز
22 بهمن 91 13:54
سلام دوستم

همیشه وبت رو دنبال می کنم و خیلیییییییییییی زیاد ترنم بانوی خوشگلت رو دوست دارم ...

الهی که همیشه شاد و سلامت باشه دختر ناز و شیرینت .

مامان خیلی با ذوق و سلیقه ای و بااحساسی هم داره

همیشه شاد باشید


ممنون....لطف دارید....خوشحالم از اینکه به ما سر میزنید...
تارا
22 بهمن 91 14:32
سلام تو ختم صلوات ما شرکت میکنی؟منتظریم
شادي
22 بهمن 91 16:15
هزار ماشالله به تو عروسك كوچولوي ناز


ممنون خاله
مهشید
22 بهمن 91 17:53
ترنمم خیلی نازی.سمیرا خانوم مرسی عکسا خیلی زیبا بودند


ممنون مهشید جان...لطف داری....به دایی و بقیه سلام برسون...
كتي(مامان آقا مهديار)
22 بهمن 91 19:07
سلام سميرا جون تمام پست هاتو تك به تك خوندم
مثل هميشه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالي
اما ميدوني كه كيبرد ندارم سختمه كامنت گذاشتن
دوستتون دارم


ممنون کتی جون....لطف داری عزیزم....
نسیم مامان ثمین
22 بهمن 91 22:51
وای ترنمممممممممممم
من میخورمت هاا دختر
خدا حفظت کنه انشا الله


ممنون نسیم جان....
فاطمه
23 بهمن 91 18:38
سلامممممممممممممممم
ترنم
خیلی دوستت دارم


ممنون خاله...
مامان ترنم کوچولو
24 بهمن 91 14:20
قربونت برم من خاله ای.نوش جووووووووووووووووونت


ممنون خاله...خدا نکنه...
رومینا
24 بهمن 91 14:32
برای نوای ِ خوش ِ روزگار... ترنم ِ مهرباران


ممنون خاله رومینا....
مامان یلدا و سروش
25 بهمن 91 2:16
دخمل شیکموووووووووووووووووووو


فقط ژست خوردن میگیره...خیلی بد غذاست...
مامان دینا جون
25 بهمن 91 18:13
نوش جونت عزیز دلم.خیییییییلی نازی.بوووووس


ممنون مامان دینا جون...
مامان ريحانه
29 بهمن 91 1:29
سلام عزيزم نوش جانت به به بخور زود زود بزرگ بشي مي بوسمت عزيزم به ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم


ممنون مامان ریحانه عزیز....به روی چشم...ممنون که به ما سر زدید...
سارا
27 اسفند 91 11:11
قربون دخملیه گل. مرسی مامانی که به ما سر میزنید. دوستتون داریم.


ممنون سارا جان...خدا نکنه...وظیفه است..