ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

500 روز یعنی:

1391/11/22 2:06
693 بازدید
اشتراک گذاری

ترنمم:

و امروز یعنی 22 بهمن 1391 اولین نیم هزاره ی عمرت را تجربه کردی....

اینک آمده ام اینجا تا برایت  بنویسم که :

پانصد روز است که خورشید خانه ما از پس نگاه تو طلوع کرده و شبها ماه با بستن چشمهای تو ٬ چشمهایش را بسته....

پانصد روز است که من به یک منِ  دیگر بدل شده ام و تغییراتم آنقدر شگرف است که تصورش هم ممکن نیست..

پانصد روز است که تو  روی زمین نفس می کشی و دو تا فرشته روی شانه هایت به یمن حضور تو به زمین آمده اند...

پانصد روز است که من احساس می کنم زندگی زیباتر و شیرین تر از قبل است و  البته سخت تر...

پانصد روز است که تو هستی و این قشنگترین چیزی است که خدا به ما هدیه داده...

پانصد روز است  که در هوای تو نفس میکشیم نازنینم...

پانصد روز است که هر روز خدا را شکر میکنیم برای با تو بودن...

پانصد روز است که از ته دل میخندیم.... 

پانصد روز است که به زندگی ما رنگ داده ای  جان ِ شیرینم...

پانصد روز است که زندگی ما تکراری نیست و هر روز با کارهایی که تو میکنی یک روز تازه را تجربه میکنیم....

 

 ترنمم:

هر چه دورتر می شوی ،

من ؛

عاشق تر می شوم !!!

و هر چه نزدیک تر می آیی ،

بی تاب تر می شوم !!!

گویی ، عاشق که باشی

دور یا نزدیک ،

فرقی ندارد ...

حتی اندک یادِ تو هم ،

کافیست

برای بی تاب بودن

 

برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست!
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم ..



500 روزگیت مبارک فرشته من!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه
22 بهمن 91 9:16
سلام ترنمم
500 روزگیت مبارک
ایشالله 1000ساله بشی خاله




ممنون خاله فاطمه..
خاله مرضیه
22 بهمن 91 10:20
سمیرا جونم مثل همیشه نوشته هات حرف نداشت یه متن نو و جدید.ترنم گلی تو زیبا ترین فرشته ی زمینی هستی.


ممنون خواهر گلم....
امیر مهدی و عمی
22 بهمن 91 12:42
سلام
500 روزگی مبارک نازنین دختر
ماشاله خیلی دختر عسلی دارید
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


ممنون...
نسیم
22 بهمن 91 22:56
به به به ای جانم ترنمم 500 روزه شد چه اتفاقیییییییییی ....
سمیرا 500 روزگی خیلی جالبه ها یه وبلاگ دیدم 300 روزگیشو براش جشن گرفتن کلی خندیدم ها که اخه بابا بزار رند بشه قشنگ ... الان 500 ترنمو دیدم حال کردم ..


هههههههه.من تقریبا روزشماری میکنم و سن ترنم را معمولا میدونم...یه تاریخ هایی برام جالبه...
مثلا اینکه تولد ترنم همزمان با میلاد حضرت معصومه و روزدختر بود...
افتادن ناف ترنم و حمام ده روزگیش همزمان با میلاد امام رضا بود
دوباره تولد یک سالگیش همزمان با میلاد امام رضا بود.
500 روزگیش هم که به قول تو یک عدد رند است 22 بهمن بود.