ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

ترنم بانو 16 ماهه شد!!!!!!!!!!!!

1391/11/7 2:13
912 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت19:55  دقیقه هفتم مهرماه 1390 ... 

دعای خیر و بوسه مادرم و مادر شوهرم بر پیشانی ، آغوش همیشه گرم و امیدبخش همسرم ، راهروی بلند و بی صدای بیمارستان ، قدمهایی لرزان و پرامید بسمت اتاق دلدادگی ، صدای تیک تاک ساعت همیشه شتابان، بی قراری و شوق ، نگاه های منتظر ، لرزشی خفیف بر تمام اندامم که هنوز نمیدانم از ترس بود یا از شوق یا از سرما ، و من بودم که با آرامشی غیر قابل باور انتظارت را میکشیدم...

 

زمان و مکان معنا نداشت... در برهوتی از بی صدایی و راز و نیاز غرق بودم.....

 

گوش هایم هیچ نشنید مگر آهنگ دلنشین لحظه تولدت را و من بودم که باران باران گریستم مانند اکنون که باز هم ذوب شدم در  خاطرات 16 ماه قبل....

 

چه دیر گریه کردی و چه زیبا بود صدای اولین گریه ات ... تصویر اولین دیدنت تا انتهای هستی حک شد جلوی دیدگانم... و عاشق شدم با یک نگاه و فقط یک نگاه و فقط یک نگاه.

16 ماه پیش....

تو آمدی و بهترین ملودی دنیایم شد صدای تپش قلبت.

تو امدی و نگاهت شد چهار چوب قاب دیدگانم .

تو آمدی و بر بلندترین احساسات مادرانه ام  پرچم فتح برافراشتی .

تو آمدی و شدی مظهر تمام نیکی ها ، نیک ورزی ها، نیک بختی ها.

تو آمدی و مرا مادر کردی به تمام وسعت معنا .

تو آمدی و چه خوش زمان بود آمدنت در آن روزها .

 

و اکنون سلام میکنم بر هر چه زیبایی است :

 

سلام بر فرشته نیک سرشت از بهشت آمده.

سلام بر آن روزهای پر از زیبایی و خاطره.

سلام بر روزهای پر از تازگی و دلدادگی هنوز نیامده.

سلام بر شب های ابتدایی بی تجربه .

سلام بر روزهای شاد و ناب آینده  .

سلام بر تک تک لحظه های این 16 ماه بهت زده .

و سلام بر آفریدگار بی همتای این فرشته به دنیا آمده .

 

ترنم...دخت بی همتایم ... خوش آمدی به سرزمین مقدس پاکی ها.

خطوط عمیق کف دستانت هنوز مانند دیروزهاست و این یعنی هنوز بوی بهشت میدهی و پاکی.

به خودم و به تو قول دادم که بهشتی نگاه دارمت تا روزی که هستم و هستی.

 

16 ماهگی ات مبارک مهربانترین و پاکترین مخلوق بی نقص.

16 ماهگی ات مبارک زیباترین دختر آرزوهایم.

16 ماهگی ات مبارک نازنین ترین کودک بی مثال.

16 ماهگی ات مبارک بهترین مونس روزگارم.

 

برای روز میلادت اگر کتاب ها بنویسم باز کم است.

و خدایم ... از تو میخواهم عاشقانه و صمیمانه :

همیشه سلامتی و شادی فرزندم را  ، لبخند زیبای لبان دخترم را ، 

سلامتی همسر و نزدیکانم را ... تا پرورش دهیم فرشته امانتی ات را.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه
7 بهمن 91 14:33
ای جونم قربون تو بشم من که انقد شیطونی
راستی سلام یادم رفت
خوب هستی؟ترنم چطوره؟
از طرف من ببوسش


سلام به روی ماهت...خوبیم شکر خدا....ممنونم..فاطمه جان از کدوم شهری؟..


نسیم مامان ثمین
7 بهمن 91 14:43
سلام سمیرا جان عالی مثل همیشه...
انشا الله شاهد بهترین موفقیت های ترنم باشی...


ممنون نسیم جان....
من دخملی با کامی جونم
7 بهمن 91 17:23
سلام خوبی
بله من خودم بودم نمیدونم چرا یادم رفته بود آدرس وبلاگم بذارم برات
اوه پس چقدر گرون شده الان همین استیکر شده 275 هزار تومان و با رنگش حتما گرون تره
به هر حال مرسی که اومدی و جواب دادی
منم انشالله بعدا برای نی نی توی راهیمون میخرم البته وقت رفتیم توی خونه خودمون
راستی من با اجازه لینکت کردم
دخمل ناناست هم ببوس از طرف من


ممنون عزیزم.به سلامتی انشاالله....امیدوارم این روزهای انتظار را به خوبی پشت سر بگذاری و نی نی سالم و صالح بیاد توی بغلت....التماس دعا
فاطمه
7 بهمن 91 18:57
عزیزم اون پستی که اسم شهرمو گفتم
عمومیش نکنی
جوابت هرچی هست تو این یکی بزار


ممنونم از اینکه جواب دادی...
مامان جون
7 بهمن 91 20:44
مامانی قربونت برم با اون خنده ی شیرینت


خدا نکنه مامان گلم..دوستت دارم.دلتنگتم.....
خاله مرضیه
7 بهمن 91 20:45
سمیرا جونم مثل همیشه عالی واهنگ وبلاگتم بیست.ترنم گلی بوووووووس


ممنون گلم.....دوستت دارم.....
رومینا
8 بهمن 91 22:26
ای جان به تو گل دختر...همیشه خندون باشی نفسی چه دندونای مرواریدی و خوشگلی درآوردی تو عسل... خدا حفظت کنه ترنم جونی
...
عالی نوشتی سمیرا جان... سالم و تندرست و پرنشاط باشی دوستم ...


ممنون رومینا جان.مثل همیشه به ما لطف داری.....خوشحالم که به وبلاگم سر میزنی...