ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

مادرانه ای دیگر برای ترنمم!!!!

1391/6/18 1:19
912 بازدید
اشتراک گذاری

 ترنم من !

نگاه کن همه این موجودات کوچک آزادند....

مبادا در بندشان کنی!!!!!قلب کوچک آنها در قفس می میرد!!!!

به پرنده نگاه کن!!!!پرنده پرواز می کند و اسیر زمین نیست!!!!

پروانه ها روزگاری کرم بودند و رنج پیله کشیده اند که اکنون بال زیبا دارند!!!

نگاه کن که مورچه ها همیشه حرکت میکنند!!!

قناری عاشقانه آواز می خواند!!!!

همه این موجودات کوچک عاشق طبیعتند!!!!

ترنم من!!!!

به صدای طبیعت گوش بده تا تسبیح گفتن خدا را بشنوی!!!!!!

ترنم  عزیزتر از جانم!!!

 یادت بماند!!!

من و تو جزئی از این خلقتیم!!!!!تکه کوچکی از بی کرانی دریا!!!!

قطعه ناچیزی از کوه ها!!!!!

اما بزرگیم به هر اندازه که دلمان بزرگ باشد!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تسنیم سادات
18 شهریور 91 10:26
هزاز ماشاا... ترنم جونم روز به روز نازتر می شه و خوردنی ترررررر....
مامانی جون ما به روزیم اگه دوست داشتین پیشمون بیاین...


ممنون عزیزم لطف داری....ممکنه آدرسه وبلاگتون را برای من بزارید؟
غزال
18 شهریور 91 18:03
سلام من بعد از یه مدت طولانی اومدم و بهت سر زدم.
دخترت مثل همیشه خیلی نازه.

راستی عموت از دنیا رفت؟؟؟؟
تسلیت می گم دوستم.
ایشالا خدا عزیزات رو برات نگه داره ...
به خصوص منو !!


ممنون غزال جان.....بله عزیزم فوت کردند.....جمعه چهلمشه.....راستی دفاع کردی؟
خاله مرضیه
18 شهریور 91 20:24
وای قربون شکلت برم


خدا نکنه...
مامان جون
18 شهریور 91 20:25
ترنم گلم برات بهترین هارو ارزو میکنم


به به..........فدم روی چشم ما گذاشتید.......قربون مامان گلم...........بووووس
ترنم هم میگه:ممنون مامان جون
مامان تسنیم سادات
18 شهریور 91 22:50
joojehjanam.niniweblog.com
مانیا
19 شهریور 91 1:33
سمیراجونم مثل همیشه عالی بودددددد خدا ترنم نازنین روبهت ببخشه خواهرخوبم


ممنون مانیا جون...........بووووووووس
مامان قندک
19 شهریور 91 1:37
خدا حفظش کنه این گل دختر رو




ممنون عزیزم.........
romina
19 شهریور 91 10:16
به به ترنم جونییییییییی! چقدر بزرگ شدی ماششالله عسلک! روز به روز شیرین تر میشیا فرشته!!


ممنون رومینا جان.....لطف داری عزیزم....
نیلوفر
19 شهریور 91 12:01
─────────▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█───────
───────────██─███─███─██─██─██▄█─────────
───────────██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█─────────
──────────▄██▄▄ █▀▀▀─────▀─ ▄██▄▄▄█───────

دوست دارم


ممنون نیلوفر جان...اما وارونه بود....
غزل
20 شهریور 91 12:46
سلام سمیرا جان. وبلاگ دخترت رودیدم. خیلی نازه هزار ماشالله .خدا برات حفظش کنه. بهمون سر بزن خوشحال میشیم


سلام.....ممنون عزیزم...لطف دارید....به روی چشم...
كتي(مامان آقا مهديار)
20 شهریور 91 19:52


براي ترنم بهاري خودم
دوستت داريممممممممممممممممم


ممنون خاله.مهدیار بهتر شد؟