ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

همین کافی است!!!!

1391/6/8 3:06
705 بازدید
اشتراک گذاری

تو آرام خفته ای!!!

آنقدر آرام که گویی صدای بال پروانه ها هم می تواند بیدارت کند!!!

و من مبهوت از نعمت داشتن تو...چه زیباست آرام گرفتنت در آغوشم و لمس پوست لطیف صورت تو...

دست های کوچکت را تا آنجا که می توانم میبوسم....همه توانم را برای لذت بردن از نوپایی تو به کار می گیرم باشد که فردای دویدنت حسرت نخورم...شاید اگر آن روز من نیز با تو بدوم  و با تو بزرگ شوم و قدم های بزرگت را همراه باشم حسرت هم بی معنی باشد...

ترنمم!!!

نمی خواهم گاه بزرگی ات بگویم تکیه گاهم باش....من از تو هیچ نمی خواهم...

من و پدر ریشه های تو هستیم ...همین کافیست...سر سبز باش....

همین کافیست که لیاقت نام پدر و مادر داشته ایم...

دیدن جوانه های زندگی تو تماشایی است.همین کافیست....

 با تو بودن عالمی است.همین کافیست....

دخترم

 برگ گلم

غنچه ی خوش رنگ دلم

دست خود را حلقه کن بر گردنم

خنده زن بر چشمهای خسته ام

عشق تو آواز صبح زندگی ست

مهر تو آغاز لطف و بندگی ست

سر گذار بر شانه های مادرت

بوسه زن بر گونه های زرد من

خانه ام سبز از صدای شاد توست

مادرت مست از نوازش های توست

اشک های سرد خود را پاک کن

گرمی قلب مرا با جان خود دمساز کن

گوش بسپار به لا لای و صدای مادرت

خوش بخواب

دیده من تا سحر، فانوس گرم و روشن است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرضیه
6 شهریور 91 11:32
وای خاله الهی ...............قربون اون خواب نازت برم.دندونام شکست از بس به هم فشارش دادم


خاله خودت را کنترل کن.....
كتي(مامان آقا مهديار)
6 شهریور 91 16:00
سلامممممممممم
11 ماهگيت مبارك فرشته منننننننننننننننننن
عاشقتم
دخمل نازي مثل تو هست كه عاشقشم، همين كافيست
راستي سميرا متنت خيلي عالي بود

فدات اين حالت خوابيدت بشم من عروسككككككك


خدا نکنه خاله.....ممنون .....
اون تیکه همین کافی است را خیلی خوب اومدی کتی جونم.
مانیا
7 شهریور 91 3:40
ترنم عزیزممممممم عروسک خانم عاشقتممممممممممم جون میگیرم وقتی عکسهای قشنگت رومیبینم
11ماهگیت مبارک عسلممممممم


ممنون خاله مانیا...لطف داری.....