ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

انا لله و انا الیه راجعون!!!!

1391/5/20 16:16
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

درگذشت عموی عزیزم  چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت..

 

رفــــــت!

 

پر کشیــــــــد!

 

روحــــــــــش طاقــــــت ایـــــــن دنیـــــــــا را نـــداشتـــــ !

 

دنــــــیا برایــــــش قفــس بود....

 

قفســــــــــی تنـــــگ..!!

 

ســـــردش استــــ !!!

 

امشــــــب مهمــــــــــان خــــــــــــاک ســــرد اســــت!!!

 

پــــــــرواز کرد!!

 

خوشــــا بهــــ حــــالشــــــ ....

 

اما مـــــا چــــه کنیمـــــــ بــــا ایـــــن همهــ دلـــــتنگـــــــــــی؟؟؟؟

تو نیستی که ببینی
چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری است
چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست
چگونه جای تو در جان زندگی سبز است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

تینا(مامی حسام و مهرسا)
20 مرداد 91 16:23
تسلیت میگم عزیزم..
از خداوند صبر و آرامش براتون خواستارم....
خدا رحمتشون کنه...


ممنون تینا جان
romina
20 مرداد 91 22:49
تسلیت میگم سمیرا جان
غم آخرتون باشه
روحشون قرین رحمت الهی...


ممنون رومینا جان...
كتي(مامان آقا مهديار)
21 مرداد 91 2:52
سميرا حان .....
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت عموي گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .


ممنون کتی جان.......
مامان تسنیم سادات
21 مرداد 91 12:02
سلام عزیزم تسلیت می گم خداوند روحشان را غرق رحمت نماید و به شما و خانوادتان صبر و اجر مرحمت نماید مراقب خودت و دختر گلت باش..


ممنون عزیزم.به روی چشم....
setayesh
21 مرداد 91 17:29
rooheshoon shad samira jan ghame akharet bashe


ممنون ستایش جان
مامان کیارش
21 مرداد 91 18:31
سلام سمیرا جونی .تسلیت منم بپذیر عزیزم .خدا بهتون صبر بده .خیلی سخته مرگ عزیز خیلییییی زیاد سخته ........


ممنون مارینا جان.خدا همه عزیزان شما را هم رحمت کنه.روحشون شاد....
خاله مرضیه
21 مرداد 91 22:13
سمیرا جون همیشه اینقدر قشنگ مینویسی که جای حرف نمی مونه.فقط گریه کردم....


قربون اون دلت بشم خواهر گلم...گریه نکن عزیزم....تو الان بیشتر باید مواظب مامان و بابا باشی.....
❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 15:37
عزیزه دلم خاله جون چرا آپ نمیکنی ؟؟؟؟


_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████




مامان آزی خیلی بی حوصله ام.........فعلا از نظر روحی در شرایطی نیستم که بتونم اپ کنم
خاله ی الناجووونی:انیسا
26 مرداد 91 13:55
تسلیت میگم انشاالله غم اخرتون باشه.



ممنون عزیزم
سمانه
26 مرداد 91 18:05
تسلیت میگم خانمی!!خیلی وقته به وبلاگ ترنم جون نیومده بودم وقتی دیدمش خیلی تعجب کردم ماشالله چقدر بزرگ وصد البته ناناز شده !=D


ممنون سمانه جان.
لطف داری عزیزم......
كتي(مامان آقا مهديار)
27 مرداد 91 1:53
سميراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
كوشي تو؟


هستم کتی اما بی حوصله ام........
نیلوفر
29 مرداد 91 10:41
سلام سمیرا جان اول از همه بهت تسلیت میگم عزیزم.
منم یه کوچولو دارم ولی نمیدونم چرا اینقدر دختر کوچولوت به دلم نشسته/مثل نیلوفرم دوسش دارم.
بازم بهت سر میزنم .با اجازه لینکتون کردم
درضمن واقعا هنرمندید.



ممنون نیلوفر جان.لطف داری عزیزم.......به وبلاگ دخترت سر زدم.ماشاالله خیلی نازه.اما نمیدونم چرا نتونستم براش نظر بزارم.....
كتي(مامان آقا مهديار)
30 مرداد 91 17:20



چه قدر عصبانی...چی شده کتی؟
سمانه
30 مرداد 91 22:13
سلام عزیزم تسلیت میگم
انشالله غم اخرتون باشه!


ممنون سمانه جان
زهره
3 شهریور 91 15:49
سلام...خوبین؟
دیروز با راضیه حرف ترنم شد که چه نازه و اینا گفتم یه سر بیام ببینمش که الآن این پستت رو دیدم...
تسلیت میگم سمیرا جان...
خدا صبرتون بده و بقای عمر شما باشه



ممنون زهره جان.....حسابی دلتنگ همگیتون شدم......دلم برای تک تک بچه های دانشگاه تنگ شده و از همه بی خبرم........سلام به همه برسون...
ستاره زمینی
5 شهریور 91 16:04
تسلیت عزیزم خدا رحمتشان کنه روحش شاد.


ممنون عزیزم.
الهه
5 شهریور 91 19:34
تسلیت می گم سمیرا جون خیلی ناراحت شدم خیلی بهتون فکر می کنم به غصه هایی که از این مصیبت دارید . خدا صبر بده و از بهشت پرآرامشش به عموی مهربونتون عطا کنه
دوستتون دارم



ممنون الهه جان.لطف داری عزیزم.یه سوال؟الهه دختر داییم هستی یا یه الهه دیگه؟
یه دوست
22 مهر 91 16:25
Taranoom jan aksat khali ghashangan dostat daram........


ممنون که به وبلاگ ما سر زدید....شرمنده یک سوال:من شما را میشناسم؟
یه دوست
24 مهر 91 18:42
bale man dokhtar khale roya jan hastam....aksaye taranoom jan khali khali ghashangan


ممنون عزیزم که به ما سر زدی...در مورد عکس های ترنم هم نظر لطفتونه....
درگذشت مادربزرگتون را تسلیت عرض میکنم...خدا رحمتشون کنه....به خانواده سلام برسونید و از قول ما تسلیت بگید...روحشون شاد...
یه دوست
25 مهر 91 13:21
ممنون مرسی خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه.......
خانواده سلام دارن خدمتتون......
از طرف من ترنم جونو ببوسید....


ممنونم...