ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

ترنم بانو به شمال می رود ( سفرنامه 3 )!!!!!!!

1391/5/11 16:40
2,851 بازدید
اشتراک گذاری

اگه گفتید من کجا نشستم؟؟؟؟؟؟

Bears and hearts

هههههههههههههههه.دیدید اومدم این بالا !!!!!!!!!! آخه دارم میرم مسافرت!!!!!!خیالتون راحت مامانم دوربینش را هم با خودش آورده و همه عکس های سفر را براتون میزاره!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

flowers

ترنم بانو در قزوین :

 مامانم این ٢ تا عکس را توی پارک ملت قزوین وقتی یه توقف کوتاه داشتیم از من گرفته........هوا خیلی سرد بود.....بعد از چند ساعت توی ماشین بودن استراحت خوبی بود... به من که خیلی خوش گذشت.....

flower divider

ترنم بانو در انزلی :

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

ترنم بانو در شهر زیبای فومن :

 شهر فومَن یکی از شهرهای استان گیلان است .فومن را به خاطر مجسمه های زیادی که در شهر وجود دارد به عنوان شهر مجسمه ها نیز میشناسند.

 اهالی این شهرستان از دو قوم عمده :«گیلک « و «تالش» میباشند که گیلکها با زبان گیلکی در نواحی جلگه ای و تالشان نیز با زبان کهن تالشی بیشتر در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای به سر میبرند.علاوه بر این عده ای از مهاجرین ترک و کرد هم در برخی از نقاط شهری و روستای شهرستان زندگی میکنند که هرکدام دارای زبان،آداب و رسوم خاص خود میباشند.از نظر دیانت و مذهب نیز به جز عده ای اندک از اهل تسنن بقیه شیعه اثنی عشری بوده یابه عبارت دیگر 12امامی میباشند.

 از سوغاتی های معرف این شهرستان نسباتاً بزرگ می توان به کلوچه معروف فومن، صنایع دستی و چای و برنج و ماهی که در تمام استان گیلان جزو سوغاتی به حساب می آید، اشاره کرد. (منبع :ویکیپدیا)

ترنم بانو در کنار المانهای(مجسمه های) زیبای شهر فومن:

 (ترنم گلی خیلی از مجسمه ها میترسید...مجبور شدیم توی بیشتر عکس ها دور از مجسمه نگهش داریم)

 ترنم بانو در کلوچه پزی:

Heart Divider

 ترنم بانو در ساحل زیبای گیسوم :

ترنمم  از ساحل و شن و ماسه میترسید اما از دریا نه!!!!!

 

ای زمان، ای آسمان، ای کوه، ای دریا !
خواب یا بیدار،
جاودانی باد  رؤیاهای رنگینش!!!!!

ترنم بانو در شهر زیبای تالش !!!

ترنم بانو در سورتمه ریلی در شهر تالش!!!

 

pink bow

ترنم بانو در شهر زیبای ماسوله

ترنم بانو در کنار مسجد ماسوله :

ترنم بانو در لباس محلی مردم ماسوله :

ممنون از محبت شما که در این سفرنامه هم با ما همراه شدید(ترنم بانو)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

setayesh
13 مرداد 91 17:39
azizam ba un lebasaye mahalit daghighan shabihe shomalia shodi golam
samira jan pishe ghazal ham raftid?


سلام ستایش جان.نه عزیزم نتونستم برم.البته خودش و شوهرش لطف کردند و باهامون تماس گرفتند و شرمنده مون کردند اما ما دیر وقت رسیدیم قزوین.خیلی دلم می خواست ببینمش اما قسمت نشد.
غزال
14 مرداد 91 12:06
سمیرا بترکی ایشالا ............
پارک ملت دقیقا سر کوچه ماست
تا سر کوچمون اومدی و پیش من نیومدی
دیگه دوست ندارم
ستایش رو دوست دارم
سلام ستایش جونم مگه اینکه تو از اون راه دور یاد ما باشی
وگرنه این سمیرا که معرفت نداره
بیا دیگه سمیرا رو تحویل نگریم
یه دونه ای ستایش @};


واقعا؟؟؟؟؟؟یعنی اینقدر بهت نزدیک بودم؟؟؟؟تقصیر منه که ملاحظه کردم و ساعت 3 نصف شب نبومدم بیدارت کنم.....
غزال
14 مرداد 91 12:08
سمیرا اصلا دوست ندارم
من اینجا غریبم یه یادی ازم میکردی بی معرفت

ترنم گلم خوش گذشته باشه عزیزم


به خدا دلتنگت بودم اما چون همسفری داشتیم نمیتونستم بیام....
مامان تسنیم
14 مرداد 91 12:53
واااااای چقدر به ترنم بانو خوش گذشته چه عکسای قشنگی اون لباس محلیش خیلی ملوسسسسسه همیشه به گردش ترنم خانم....


ممنون عزیزم...
راضی
17 مرداد 91 11:22
azizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzam
taranom khanoomi hamishe khandoon bashi
mamani bazam az in kara bokon



ممنون راضی جون که به ما سر زدی...
مامانی فری
18 مرداد 91 8:17
خصوصی داری


ممنونم.لطف کردید....دریافت شد.
كتي(مامان آقا مهديار)
18 مرداد 91 21:46
سميرا جونم
تسليت ميگم عزيزم
الهي غم نبيني خواهر خوبم
الهي كه عموي عزيزت با مولا علي محشور بشه
خيلي ناراحت شدم
بازم عرض تسليت من و خانوادمو بپذير


ممنون کتی جان....لطف داری عزیزم.....توی این شب ها ما را فراموش نکنید.التماس دعا...
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:26
تسلیت...
التماس دعا


ممنون مامان حسنا سادات.محتاجیم به دعا
صحرا
21 مرداد 91 2:48
عالییییییییییییییییی عالیییییییییی عالیییییییییییی

همه چیز عالیه تو وبلاگت
عشق میکنم با وبلاگت و دخملتتتت

دوست دارمم

راستی تسلیت میگم عزیزم


ممنون صحرا جان.لطف داری عزیزم.
مامان ریحانه
22 مرداد 91 17:04
سلام به مامان گل ترنم جان تسلیت می گم امید وارم که خدا دختر گلتون رو براتون نگه داره واقعا دختر نازی دارید عکسهایش هم عالی شده دستتون درد نکنه با اجازه لینکتون می کنم خوشحال می شم به ما هم سری بزنید.


ممنون مامان ریحانه جون.لطف دارید...لینکتون کردم....دختر نازی دارید.خدا حفظش کنه...
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 20:02
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون عزیزم...در اولین فرصت به وبلاگت سر میزنم...
مامان مهرزاد جان
6 شهریور 91 11:18
الهی من فدات بشم خاله
حسابی خوش گذروندی
اگه دوست داشتید به وب مهرزاد جان هم سری بزنید و براش یادگاری بنویسید خوشحال میشیم


ممنون خاله.به روی چشم حتما سر میزنیم...
مامان آوا
21 شهریور 91 21:54
سلام خانم خوشگل هميشه به گردش . انشالله كه هميشه شادو سلامت باشي در كنار مامان بابا بهت خوش بگذره به شهر ما هم كه امدي(انزلي)


ممنون مامان اوا........لطف کردید به ما سر زدید...
..
22 آذر 92 12:53
اتفاقی از این سایت سر در اوردم فقط خواستم بگم صد ساله باشه"ترنم"تون
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنونم
محمد
22 آذر 92 12:54
صد ساله باشه
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون