ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

دردانه دختر من 10 ماهه شد!!!!!!!

1391/5/11 14:07
12,015 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم، 7مرداد، پاهای کوچولوت رو برای اولین بار توی ماه های 2 رقمی زندگی ات گذاشتی و شدی 10 ماهه ...

   

دختر رویایی من، ترنم بی نظیرم، 10 ماهگی ات خجسته باد

زیبا

 

روزها ميگذرند و ماهها مي آيند...
روزهاي يك رقمي، روزهاي دو رقمي، ماههاي يك رقمي و ماههاي دو رقمي...
اعداد در بودن تو معنا مي يابند و هر روز كه مي گذرد، شهد زندگيمان با تو شيرين تر مي شود.
زيبايم... امروز كه بگذرد ده ماه است كه تو را داشته ام
ده ماهگي ات مبارك ترنم دلنشين تابستاني ام !

زیبا

١٠ ماه عاشقی به روایت تصویر!!!

مهر ١٣٩٠  _   بدو تولد:

آبان ١٣٩٠  _  ١ ماهگی :

آذر ١٣٩٠   _ ٢ ماهگی :

دی ١٣٩٠   - ٣ ماهگی  :

بهمن ١٣٩٠  _ ٤ ماهگی  :

اسفند ١٣٩٠  _ ٥ ماهگی  :

فروردین ١٣٩١  _ ٦ ماهگی  :

اردیبهشت ١٣٩١ _ ٧ ماهگی  :

خرداد ١٣٩١  _ ٨ ماهگی :

تیر ١٣٩١  _ ٩ماهگی  :

مرداد ١٣٩١   _ عشق ده ماهه من:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنیم
11 مرداد 91 19:34
ترنم گلابی ده ماهگیت مبارک...
اون عکس اولیه خیلی جییییگگگگگررررره...


گلابی چرا خاله؟؟؟؟؟
خاله مرضیه
11 مرداد 91 22:05
الهی دورت بگردم مبارک باشه.چه زود گذشت


خدا نکنه خاله.مامانم هم مدام میگه چه زود گذشت...
كتي(مامان آقا مهديار)
12 مرداد 91 1:47
واي سميرا جونم سلاممممممممممممم
چه كار خوبي كردي؟
احساس ميكنم منم با تو و ترنم توي تمام اين مدت بودم
و لحظه لحظه بزرگ شدنش رو ديدم و حس كردم و باهاش زندگي كردم
الهي اي جونم
منم ميخواستم انشالله براي تولد يه سالگي مهديار اين كارو بكنم
واقعا لذت بردم
آفرين دوست با سليقه من
تند تند آپ بزن
دلمون براتون تنگ ميشه حتي براي 4 روز

دوستتون داريممممممممممم
راستي خاله سميرا به خونه جديد ما سري بزن
آپ هستيم



ممنون عزیزم لطف داری.الان میام مهمونی....سحری را آماده کن اومدم.
مامان تسنیم
14 مرداد 91 12:49
مامانی جون منظورم گلاب+ی بود نه میوه گلابی...


آهان.............هههه
مامان آوا
12 تیر 92 11:54
خیلی جیگره خدا نگهش داره


ممنون اوا جان.لطف دارید...