ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

قضاوت با شما!!!!!!!!!من با این مامان چه کار کنم؟؟؟؟؟؟

1391/4/27 11:15
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حمام بودم.مامانم تصمیم گرفت لباس های من را عوض کنه ولی من از دستش فرار کردم!!!!!

اگه تونستی من را بگیری!!!!!!!!!

اما بعد از یک ساعت مامان اومد سراغم و غافلگیرم کرد و پیروز شد ولی من لباس را برداشتم که نتونه اون را به من بپوشونه!!!!!!

در آخر هم لباسم را عوض کرد و هم تل زد به سرم....با اینکه میدونه از گلسر و تل  متنفرم!!!!!!

من را مجبور کرد بشینم روی مبل و بهم گفت : ترنم تکون نخور!!!!

ولی این دفعه من پیروز شدم و تل را درآوردم!!!!!!!

بعدش هم یه نقشه کشیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

و وقتی مامان از من غافل شد رفتم سراغ گل های پرده!!!!!!!!

!

اما این  مامان باز هم مانع بازی من شد و من گریه کردم!!!!!

چون می خواست از دلم در بیاره رفتیم پارک!!!!!!!

این فیلم را هم ببینید!!!!!!!بعد از تاب بازی خیلی خسته بودم و مامان و بابا کنار خیابون این فیلم را از من گرفتند!!!!!!

 http://upin.ir/images/l2tnjck7461cry94wzx7.mp4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

setayesh
27 تیر 91 15:04
tarannom joonam mashala cheghadram zrd behet miad


مرسی خاله......
خاله مرضیه
27 تیر 91 17:42
وای وای الهی دورت بگردم کوچولو.عافیت باشه نفسم.ووروجک چقدر تو شیطونی....!!!!!سمیرا به خدا وقتی فیلمو دیدم داشتم دیوونه میشدم دلم میخواست الان ترنمم اینجا بود تا 1000بوسش میکردم.


انشاالله فردا میبینیش.......قول میدم اون چند ساعت ترنم مال تو باشه..........هههههههه
مامان تسنیم
27 تیر 91 23:23
موش موشکتون خیلی با مزه ست گریه کردنشو ببینید...عسل خاله


ممنون خاله که به وبلاگم سر میزنید
سمانه
29 تیر 91 11:51



ممنون
نسیم مامان ثمین
29 تیر 91 15:27
واییی سلام ترنم ماشا الله بهت دلم برات یه ذره شده خاله عاشقتم


قربونت نسیم جون.ما هم دلمون برات تنگ شده.........ثمین را ببوس
مهسا جونی
30 تیر 91 1:20


چقدر گریه میکنه خوشمل میشه سمیرا چند تا عکس گریه بذار حال کنیم /...... خخخخخ شوخی کردم خوشمل خاله رو اذیت کنی میام گازت میگریما بذار بچه گل پرده رو بکنه مگه چی میشه خب


مهسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عکس گریه بزارم حال کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كتي(مامان آقا مهديار)
1 مرداد 91 1:33
سلاممممممممم
عشقم بابت تاخيرم منو ببخش
نت نداشتم
عاشقتمممممممممممممممممممم ترنم خاله
و عاشق مدل آپ زدن تو ام سميرا جونم


ترنم میگه:ممنون خاله کتی
سمیرا میگه:ممنونم کتی جون.لطف داری
كتي(مامان آقا مهديار)
1 مرداد 91 1:37
واااااااااااااااااي من بخورم تو رو با اون سارافون چهاخونه خوشگلت
ماشاللهههههههههههههههههههههههههه


خاله من را با سارافون می خوری؟؟؟؟؟؟؟شما از اینهایی هستی که موز را هم با پوست می خوری؟؟؟؟؟
كتي(مامان آقا مهديار)
1 مرداد 91 4:04
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`’
-----------♥
---------♥
--------♥
------♥
----♥
--♥
-♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
█۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥

عاشقتممممممممممممممممممممممممم

█۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
-♥
--♥
----♥
------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’


مرسی
مامان کیارش
1 مرداد 91 19:18
سمیرااااااااا چرا گریه اش و در اوردی

ترنم گلی بوس عزیز خاله


میبینی چه قدر ظالمم!!!!!!!!!!!اشک این دختر خوش خنده را در آوردن خیلی بده.مامان بدی هستم....گریهههههه
حسناسادات
2 مرداد 91 2:43
وااای ادم دلش کباب میشه واسه اینجور گریه کردناشون


واقعا ادم دلش میسوزه.......به خصوص این دختر من که همش در حال خندیدنه وقتی گریه می کنه خیلی برام سخته.....
فرهاد و یک دل شیدایی
6 مهر 91 14:51
پس عین دخمل منی ترنم خانومی خوبه جواب کارای بد مامانی همینه همیشه اینکارو بکن تا بهت خوش بگذره