ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

عیان گشتن اولین مهمان سپید بر روی لثه های ظریفت مبارک!!!!!!

1391/4/26 2:06
930 بازدید
اشتراک گذاری

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

از دريچه آرزوهايم به روياي شيرين با تو بودن مي نگرم. لحظه اي كه آغوش مادر بستر هق هق تو بود . لحظه اي كه اولين نگاه تو و من با غنچه هاي خنده اي كه از لبان كوچكت شكوفا مي شد، شكل گرفت . لحظه هايي كه دستان كوچكت در دستان مادر بود تا عطر تنت به من زندگي دوباره بخشد. تو ترنم عشق من بودي و من احساس خود را به وجود شيرينت پيوند زدم. من با تو از دنياي كودكي گذشتم و عشق را باور كردم و دانستم كه زندگي يك روياست رويايي به زيبايي حضور تو و اينك من روزي ديگر را از تقويم ثانيه ها شمردم و بعد از گذشت 9 ماه نظاره گر روييدن مرواريدهاي قشنگت هستم...بدان كه قلب يك زن در كالبد احساس يك مادر تو را مي خواند، تويي كه ديگر خود مني ..... 

 خلاصه بعد از کلی خارش و بی قراری و آب ریزش  دهان ، اولین مهمان سپید بر روی لثه های ظریف ترنمم نمایان شد.

در تاریخ 15 تیرماه 1391 همزمان با نیمه شعبان اشک بر چهره معصوم دخترکم نمایان گشت.چه شده فرشته خدا؟؟؟؟؟؟چه شده هدیه آسمانی؟؟؟؟؟؟لبان  توت فرنگی رنگش را فشار می دهد............آری دخترکم.مادر می فهمد دردت از چیست..........

و بالاخره مبارک بادت عیان گشتن اولین مروارید سپید وجودت ....

دوستت دارم فرشته مامان.....

 

گلکم اون اوایل كه ميخنديدي اينقدر به لثه هاي كوچولوت ذوق ميكردم كه نگو...الان كه ميخنديدي يه دونه مرواريد سفيد و ناز از بين لبات پيدا ميشه...بازم با خنده هات يه دنيا ذوق ميكنم...به اميد روزي كه وقتي براي مامان ميخندي يه رديف مرواريد سفيد و خوشگل لباتو تزيين كنه...نازنينم اون موقع هم با لبخندت يه دنيا ذوق ميكنم...

 

نازنینم امیدوارم همه دندانها را داشته باشی جز دندان طمع ،همه دنداهایت زیبا باشند و دندان گرد نباشی .
پروردگارا :
کامش را شیرین به آفریده هایت گردان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی فری
26 تیر 91 13:09
عزیز دلم مبارک یاشه مرواریدهای خوشکلش و ورودش به سرزمین خوراکیها تبریک میگم منتظر عکسهاش هستم


ممنون مامان فری....
lمامان تسنیم
26 تیر 91 16:22
سلام دخملیتون خیلی خوشمزست با اجازتون ترنم جون رو به لیست دوستای تسنیم اضافه کردم


ممنون عزیزم.لطف دارید به ما
خاله مرضیه
26 تیر 91 19:40
ایول ایول ترنم گلی ایول.مبارک باشه ووروجک من.بیا تا با هم بریم چیبسو پفک بخوریم...هه هه هه هه هه هه.


امان از رفیق ناباب........خیالت راحت خاله.امشب یه بسته پفک برداشتم و فرار کردم.اما مامان ازم گرفت و اشکم را در آورد....
romina
27 تیر 91 11:08
مبارک باشه سمیرا جون
مبارک باشه ترنم گلی


ممنون رومینا جان......
كتي(مامان آقا مهديار)
1 مرداد 91 1:39
و بالاخره مبارک بادت عیان گشتن اولین مروارید سپید وجودت ....


چقدر زيباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عاشقتم فرشته
دندون تو دهان تو مرواريده عزيزم
بوسسسسسسسسسسسس


زیبایی از خودته کتی جونم.
تینا(مامی حسام و مهرسا)
2 مرداد 91 16:58
مبارک باشه اولین مروارید ترنم کوچولوووو



ممنون تینا جان