ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

الهی بابایی را حفظ کن!!!!

1391/5/2 17:55
863 بازدید
اشتراک گذاری

تو رشد  میکنی وماغرق در تکامل وجود تو ,غافل از اینکه عمر ما هم رو به سرازیری است.هر روز خدا را محو تماشای وجود تو هستیم.بابایی در میان کارهایش زمانی را برای دیدن دختر نازش میدزدد و برای تو عاشقانه مینوازد و گاهی هم لالایی میخواند و تو هم با آن نگاههای معصومانه ات انگار چیزی را میخواهی بگویی.

اره عسلکم بابا تو رو دنیادنیا دوست داره.امیدوارم وقتی بزرگ شدی هیچ موقع اونو ناراحت و دلگیر نکنی.اخه تو امید بی پایان بابایی شدی و هستی.

بیا باهم دست به دعا باشیم و از خدای مهربان بخواهیم که سایه پدر همیشه بالا سرت باشد.

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

من بابای ترنم هستم!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هههههههههههه.شوخی کردم.من ترنمم!!!!!!!

 

 

باورتون شد؟؟؟؟؟؟؟

 

مامان عکس نگیر!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مرضیه
2 مرداد 91 18:10
الهی فدات بشم ترنمی جونی خوشگلترین مرد روی زمینی....هم چنین خوشگل ترین دختر روی زمینی


قربونت خاله......
مهتاب
2 مرداد 91 18:42
چه دخمل نازی ترنم خانم که حالا بابا شده .
راستی سمیرا خانم ترنم گل شما همون ترنم بانو در مشاغل گوناگون در وبلاگ ثمن جون . واقعا خسته نباشید اون پست که من دیدم خیلی عالیییییییییی بود


ممنون مهتاب جون.بله خودشه.....عکس مشاغل توی وبلاگش هست...
كتي(مامان آقا مهديار)
2 مرداد 91 22:11
سلاممممممممم
قلبون اين آقا خوشگله با اون سيبيل پوآراييشششششششش
جيگرتووووووووو خاله بخوره عشقم
بوسسسسسسسس


مرسی خاله...مواظب مهدیار باش...
سمانه
3 مرداد 91 10:54
سلام سميرا جون
خيلي با حال بود عكساي ترنم
ماشالله بهش

سميرا جون دستت درد نكنه خيلي طرحهاي قشنگي ميدي


ممنون سمانه جان.لطف داری
غزال
3 مرداد 91 14:23
سلام
ایشالا خدا همه پدرا رو سلامت نگه داره
ترنم و باباش رو هم همین طور!
ولی متنت باز مشکل داره به نطر من،
یا نمیدونم سواد من به این متنا نمیرسه!
(هر روز خدا را محو تماشای وجود تو هستیم.)
فردا شب منتظرتونیم دیگه، آره سمیرا؟
اس ام اس مو جواب بده دیگه ...................


علیک سلام....تو این جمله را این طوری خوندی: هر روز، خدا را محو تماشای تو هستیم.
اینجوری بخون: هر روز ٍ (با کسره) خدا را محو تماشای تو هستیم.
نه عزیزم مزاحم نمیشم.فقط اگه قزوین موندگار شدیم زنگ میزنم میام میبینمت.اس ام اس زدم بهت.احتمالا نرسیده.
مامان تسنیم
4 مرداد 91 13:57
قررررررربون اون سیبیلای نازت بشم..... خدا برای مامانی و بابایی حفظت کنه....
مهشید
5 مرداد 91 17:06
خواهشا زود بیایند.با دیدن این عکسا دلم براش یه ذره شده


دیدی زود اومدیم........