ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

تقدیم به همسرم!!!!!!!

1391/3/15 3:18
2,681 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسرعزیزم:

امسال تو براي اولين بار نام پر معناي پدر را به دوش ميكشي! ميدانم پدر بودن با همه سختي هايش شيرين است و تو شادمان از اين نام كه خداوند لطف داشته و به تو تعلق داده............بعد از اين ميتواني درك كني پدرانمان چه خون دلها خوردند تا ما روزي پدر يا مادر شويم....پدر بودن شايسته ي توست . تويي كه در سخت ترين شرايط رهايم نكردي و در دردناكترين لحظات كنارم بودي!!!!برايت آرزو ميكنم هميشه سايه ي مهرباني ات بر سر من و هديه آسمانيمان باشد! و اميدوارم در كنار تو پدر;من هم لايق مادر بودن باشم! مادري از جنس واقعي بهشت.......

 

در گذر ايام و دنيايي كه هيچ چیزش اتفاقي نيست خداوند تو را به من هديه كرد. كنار تو بودن براي من ارامشي عظيم داشت. دیروز ميلاد عاشقانه عشقمان بود و امروز خداوند ميوه عشقمان را به ما ارزاني داشت تا در ميلاد مردي اسماني، روزهای زندگیمان رنگ خوشبختي از سرچشمه اي زلال و ماندگار به خود بگیرند. همسر عزيزم وجود خسته ام همواره سايه ساري از مهربانيهايت را ميطلبد ترنم كوچولو هميشه دستهاي نوازشگر مهربانت را مي ستايد
خوب من روزت مبارك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
15 خرداد 91 2:51

سميرا جون مثل هميشه عالي واقعا بهت تبريك ميگم بخاطر چنين استعداد و سليقه اي وبلاگ دخترت عاليه از هر لحاظ


لطف داری گلم......
مامان کیارش
15 خرداد 91 12:49
سمیرا جون انشالله زندگیت سراسر خوشی و زیبایی باشه و همیشه شاد باشی


ممنون مارینا جان