ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

پدر روزت مبارک!!!!!

1391/3/15 3:22
1,739 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا:

نه میتوانم موهایش را که در راه عزت من سفید شد، سیاه کنم و نه برای دستهای پینه بسته اش که ثمره تلاش برای افتخار من است، مرهمی دارم . پس توفیقم ده که هر لحظه شکر گزارش باشم و ثانیه های عمرم را در عصای دست بودنش بگذرانم.

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم.

(از طرف سمیرا)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صحرا
15 خرداد 91 3:02
ایشالا که 120 سال دیگه سایه پدر و مادر بالای سرت باشه عزیزم
شاد و خوشبخت باشی


ممنون صحرا جان.به همچنین.........
سمانه
15 خرداد 91 3:04
سميرا جان خدا پدر عزيزتو حفظ كنه برات


ممنون عزیزم
مامان کیارش
15 خرداد 91 12:45
عزیزم انشالله خدا بابای گلت و نگه داره .روزشون مبارک


ممنون عزیزم
کتی(مامان مهدیار)
15 خرداد 91 17:27
سمیرا جونم میشه شماره یه متخصص نوزادان خوب رو برام بنویسی تو وبلاگ مهدیار فوری میخوام لطفآ
مروا مامی پویان
19 خرداد 91 1:28
انشالله پدرت سال زنده باشه قدرش رو بدون که وقتی نیستن همیشه یه بغضی همراته