ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

8 ماه عاشقی!!!!!!!!

1391/3/8 21:51
494 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم کی و کجا و در حق چه کسی چه کار خوبی انجام دادم که خدا یادش موند و من را لایق این همه خوشبختی دونست....که یه روزی یه فرشته آسمونی فرستاد روی زمین تا شیرینی همه لحظات من بشه....

ترنم عزیزم الان 8 ماهه که لحظه به لحظه کنارمی...

دوستت دارم نازنینم و از خدا می خوام هیچ وقت تنهات نزاره وقتی خدا رو داری همه چی داری...

خدایا هزاران بار ازت ممنونم که ترنم را به ما دادی....خودت حافظش باش....

8ماهگیت مبارک عزیزکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کیارش
9 خرداد 91 2:38
8 ماهگیت مبارک عزیز خاله

الهی 120 ساله بشی


عکساتم مثل همیشه عالیه


ممنون مارینا جان
مامان قندک
9 خرداد 91 2:43
خیلی عسلی خانم گل


انشاالله که همیشه شاد و سلامت باشی


ممنون سمیه جان.مواظب ایلیا باش........
نسیم مامان ثمین
9 خرداد 91 11:40
ماشا الله ماشا الله
ترنم جون دوستت دارم ...
مبارکه 8 ماهگیت عسلم


ممنون نسیم جان.........
رومینا
9 خرداد 91 12:54
به به ترنم ما رو نیگاه چه ماه پیشونی نانازیه!
خاله دورت بگردم چه قدر قشنگ وایسادی رو پاهات ایشالا که قدمها و گامهات تو زندگی همیشه استوار باشه.
مرسی سمیرا جان به خاطر این عکسای زیبا...ممنون که ما رو هم در رشد این نوگل زیبات سهیم می کنی


ممنون رومینا جان.امیدوارم که توی همه مراحل زندگیت موفق باشی دوست خوبم........
عسل
9 خرداد 91 13:09
هشت ماهگیت مبارک خوشگل خانوم


ممنون عسل جان.چشمات قشنگ میبینه.....
خاله مرضیه
9 خرداد 91 21:51
وای الهی فدات بشم که همه جوره خوشگلی. خدا حفظت کنه خاله.دلم برات تنگ شده


مرسی خاله مهربون.خدا نکنه.........
راحیل
26 خرداد 91 0:45
قربونش برم منننننننننننننن


خدا نکنه......