ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

تشکر از زحمات مادر جون و مامان جون.....روز مادر مبارک!!!!

1391/2/22 17:09
6,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود روز مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری

مادر!!!!!

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

مادر بر من روزگاران گذشته

 لیک چه خوشبختم که دستانم بوى تو را میدهند هنوز . . .

هنوز هم در پی گذشت سالها تن خسته من

 گرمی نوازش تورا می خواهد.

 دوستت دارم مادر

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

 نوازشگر روح خسته من است مادرم. . . 

 دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست

 تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته ام و همیشه تورا می ستایم.

 شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم

 و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم 

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام

 عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

 . 

.

 . 

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ،

 به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 (از طرف علی ، سمیرا ، ترنم ) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیارش
22 اردیبهشت 91 18:10
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . . سمیرا جون روز زن شما هم مبارک ...........الهی زندگیت سراسر خوشی و زیبایی باشه
غزال
27 اردیبهشت 91 13:20
اولین سال مادر بودنت مبارک دوستم


مرسی غزال جونم.انشا الله مامان شدن خودت....
کی میای اصفهان؟
دلارام
19 دی 93 19:25
مامان تنها فرشته روی زمین منی عاشقتم
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم که به ما سر زدی...