ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

ترنم بانو در مشاغل مختلف!!!!!!!

1391/2/17 15:07
1,769 بازدید
اشتراک گذاری

 

از خدا پرسيد : اگر در سرنوشت ما همه چيز را از قبل نوشته اي، آرزو كردن چه سود دارد؟

خداوند خنديد و گفت : شايد در سرنوشتت نوشته باشم " هرچه آرزو كرد.............

اين روزها سعي مي‌كنم بيشتر برات دعاي خير كنم، چون مي‌گن دعاي مادرها مستجاب مي‌شه.

عزيزان و دوستانمون دائم برات دعاهاي خوب مي‌كنن: سلامتي، بخت خوب، زيبايي و ...

وقتي اين حرفا رو مي‌شنوم مي‌رم تو فكر كه برات چه دعايي بكنم!؟

همه دعاها و آرزوها خيلي خوبن، ولي ته دلم هميشه مي‌خواسته يه آدم شاد باشي و تو زندگيت احساس خوشبختي كني. آدمي كه داراي اعتماد به نفس و عزت نفس باشه، كسي كه براي زندگي ارزش قائله و به خواسته‌هاش مي‌رسه، كسي كه در حق كسي ظلم نمي‌كنه و نميزاره در حقش هم ظلم بشه، يه آدم باشخصيت معقول و منطقي، كسي كه عشقو درك مي‌كنه و داراي لطافت طبع و زيبايي درونيه.

عزيزم هر طوري كه باشي، دوست دارم طعم عشق و حس خوشبختي رو درك كني. منم فقط مي‌خوام مادرت باشم نه اين كه به خاطر ديگران بابت استعدادهاي تو و ويژگي‌هاي تو خوشحال بشم. مي‌خوام من و تو همونطور كه هستيم با هم شاد باشيم، شاد و سلامت ...


دلم مي‌خواد مادر و بهترين دوستت باشم....

و تو به اون استعدادها و علايقي كه تو وجودت هست برسي نه چيزهايي كه جامعه به ما ديكته مي‌كنه يا خودخواهي ديگران براي ما مي‌خواد. مي‌خوام خودت باشي و بهترين چيزهايي رو كه در وجودت داري پرورش بدي... آمين

نازنين زيباي من نمي دانم وقتي اين پست را ميخواني چند سال داري چه تيپي هستي و خيلي چيزايي ديگه كه من قادر به پيش بيني اونا نيستم ولي با كمك خودت چند تا عكس تو حرفه هاي مختلف ازت گرفتم برات مي زارم تا ببيني گلم....

                    

              

          

              

         

                 

        

        

           

        

      

      

                

              

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

نسیم مامان ثمین
17 اردیبهشت 91 2:34
خاله جون امید وارم تو هر حرفه ای که بری موفق ترین باشی و تاج سر مامان وبابا بوسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون نسیم جان.عکس های شما هم خیلی عالی بود.....
نسیم
17 اردیبهشت 91 2:43
ای جونم ترنم ناز نازی...واقعا ایده جالبی بود...خدا حفظش کنه واست


ممنون عزیزم....
هانا
17 اردیبهشت 91 4:14
سلام مامان ترنم. ای خدا این کوچولو چقدددددددددددددددددددررر خودنیه ماششششالا. خدا بهتون ببخشدش. فقط خانوم گل جاهای خیلی خیلی خطرناکی گذاشتی نی نی رو. خیلی نمکی شده عکساش ولی من خیلی ترسیدم براش خیلی. مواظب این عسل نازنین باش عزیزم


به روی چشم.....
parvazz
17 اردیبهشت 91 7:12
سلام ایده جالب و قشنگیه عکساتونو واسه یه شبکه ای بفرستین
الناز مامان پرهام
17 اردیبهشت 91 7:57
وایییییییییییییییییییییییی چه شیرینه این دختر کوچولو . بوس


ممنون.لطف دارید.....
مامان قندک
17 اردیبهشت 91 9:48
عکسات خیلی علی شده ترنم جون

واقعا که دست مامان هنرمندت درد نکنه

انشالله هر شغلی که آینده داشته باشی موفق باشی گلم


ممنون سمیه جان.....
كتي(مامان آقا مهديار)
17 اردیبهشت 91 12:31
سلام اول يه اسپند براي ترنم من
دوم براي خودت دود كن سميرا جونم
سوم اينكه
ماشالله
هزار ماشالله به اين مادر با سليقه و هنرمند
انشالله كه ترنم خاله تو هر حرفه اي كه وارد ميشه موفق و بهترين باشه
اما اگه مثل خاله اش مهندس يا معلم بشه بهتره
هههههههههههههههههههههههههه

عاشقتم
تررنممم
اهان دكترم خوبه
بوسسسسسسسسسسسسسس براي ترنم



اينم براي سميرا جونم



مرسی خاله کتی.......
حسناسادات
17 اردیبهشت 91 13:29
عکسای جالب انداختین.
خوشحال میشم به منم سر بزنید و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم.


ممنون عزیزم.لینکتون کردم
حسناسادات
17 اردیبهشت 91 17:27
رمزو خصوصی برات فرستاده بودم عزیزم


5%8نونم.
خاله مرضیه
17 اردیبهشت 91 17:29
وای وای دخمر گلی خیلی ناز شدی .بووووووووووووس


ممنون ته تغاری خونه.لطف کردی....
مامان جون
17 اردیبهشت 91 17:30
ترنم جونم مامانی الهی دورت بگردم که همه جوره ماهو نازی.خدا حفظت کنه همینطور مامان بابای خوبتو.


ممنون مامان جون.خیلی می خوامت.........
صدیقه مامان سه تا فرشته
17 اردیبهشت 91 17:33
ای جوووووووووونم به این دخمل ناز و مامان هنرمند و خلاقش خدا حفظتون کنه ترنم جان بهترینی سمیرا جان تکی تو مامانا
وان یکاد و هزار صلوات برا این مامان و دخمل تک


ممنون صدیقه جان.خدا فرشته های کوچولوت را محافظت کنه خانم معلم مهربون....
مامان فاطمه حسنا
17 اردیبهشت 91 19:43
سلام. خداوند سلامتی و شادی زیر سایه پدر و مادر به گل دختر شما عنایت کنه؛ إن شاء الله. خوب حال و حوصله دارین. از صمیم قلب آرزو می کنم خوشبخت و عاقبت به خیر بشه.(عکس های بامزه ای بود.)


ممنون عزیزم.لطف کردی به وبلاگم سر زدی
سمانه مامان محمدباقر
17 اردیبهشت 91 22:36
سلام سميرا جون بازم مثل هميشه گل كاشتي
بخدا اصلا موندم چي بگم از بس كار هنريت معركه اس
فداي ترنم خوشگل
با اين عكسا دلمو برده
پس كي من ترنمو از نزديك ببينم
دلم براش يه ذره شده


ممنون سمانه جان.لطف داری......
عمه زینب
18 اردیبهشت 91 0:50
الهی قربونت برم ترنم جون ، ماشاا... چقدر نازنازی شدی تو این لباسا
خیلی قشنگ بود مخصوصا "نانوا و خیاط و دانشمند و .... " اصلا همشون

کارت تک بود سمیرا جون ، مثل همیشه خوش ذوق و خلاق * دستت درد نکنه مامان گل *



ممنون عمه مهربون.لطف کردی به وبلاگم سر زدی....
زن عمو رویا
18 اردیبهشت 91 13:17
خیلی نازی دخمری
ان شاالله توی زندگی موفق و پیروز باشی


ممنونم.همچنین باران جون.....
ملیح
18 اردیبهشت 91 15:54
چه جیگری شده ترنم



خاله ملیح مرسی.....بووووووس
مانیا
18 اردیبهشت 91 19:25
سلامممم ماشالله هزارماشالله به این ترنم عروسکمون که همه فن حریفهدلم غششششش رفت قربونش برمممممممممم
ماشالله به این مامان هنرمند دستت درد نکنه سمیراجون واقعا ایده تک وقشنگی بود
من عاشق ایـــــــــده هـــــــــــــــــــــای تـــــــــــکـــــــــــــــــــــــــــــ هستمممممم


ممنون مانیا جان.به من و ترنم خیلی لطف داری....
مامان ساینا
19 اردیبهشت 91 20:31
عالییییی. چقدر ایده جالبی یود. چقدر دخترتون ناز شده ماشاله. ماشاله


ممنون.لطف دارید....
مامان کیارش
21 اردیبهشت 91 15:00
قربونت بشم جیگر خاله .........الهی آینده اس شاد و موفق داشته باشی


ممنون مارینا جان.خدا گل پسرت را محافظت کنه...
كتي(مامان آقا مهديار)
22 اردیبهشت 91 12:07
به سلامتي مادر واسه اينكه ديوارش از همه كوتاهتره! به سلامتي مادر بخاطر اينكه هيچوقت نگفت من هميشه گفت بچه هام... به سلامتي مادر بخاطر اينكه هميشه از غمهامون شنيد اما هيچوقت از غمهاش نگفت به سلامتي مادر بخاطر اينكه از سلامتيش براي سلامتي بچه هاش هميشه گذشته به سلامتي مادر بخاطر زندگي كه همراه با شادي و اميد و مهربوني بهمون ميده به سلامتي مادرچون هيچوقت خستگيشو به رخمون نميكشه و ازش گلايه اي نميكنه به سلامتي مادر چون اگه خورشيد نباشه ميشه گذرون كرد اما بدون حضور مادر زندگي يه لحظه هم معني نداره روزت مبارك عزيزم
طاهره مامان اميرعلي
26 اردیبهشت 91 16:15
سلام،
خيلي كار جالبي بود .منم خيلي خوشم اومد از كارتون.
ايشالله هر چي كه خدا براش در نظر داره اولش عاقبت به خيري براش باشه.



ممنون عزیزم.لطف دارید.....انشا الله از دعای خیر شما ....
آدرینا
26 اردیبهشت 91 16:46
وای چه مامان باذوق وسلیقه وباحوصله ای. خوشبحال ترنم جون. ایشاله در آینده هرچه که واسش بهتره همون شه.


ممنون ادرینا جان....لطف کردید به وبلاگ سر زدید
هدیه خدا- فریماه
26 اردیبهشت 91 17:00
چه کار باحاااااااااااااالی. اون معلمی ترنم جون چقدر بهش میاد.


ممنون عزیزم.لطف کردید به وبلاگم سر زدید....
مادر آیاتای
26 اردیبهشت 91 23:05
سلام سمیراجون.واقعا که خیلی کارت درسته عزیزم. اون دخترگلت و همسر نازنینت باید خیلی به شما افتخار کنن.آخرش بود. غیر قابل تعریف و تمجید.باریــــــــــــــــــــک...


ممنون عزیز.لطف کردی به وبلاگم سر زدی...
غزال
27 اردیبهشت 91 13:18
سمیرا خیلی خوشکل بود
کلی لذت بردم
آفرین دوست هنرمندم
دمت گرم


ممنون.لطف داری
مامان ترنم
28 اردیبهشت 91 3:16
سلام به شما و دختر خیلی خیلی نازتون , من هم 1 ترنم کوچولودارم .ایدتون فوق العاده بود کلی لذت بردم انشاالله همیشه سایتون روی سر ترنم جان باشه


ممنون عزیزم.خدا ترنم گلتون را محافظت کنه......بوس برای همه ترنم ها.اگه وبلاگ دارید تبادل لینک کنیم...
ثمین
28 اردیبهشت 91 11:50
سلام
خیلی عکسای با حالی بود ایول
با اجازتون با اسم خودتون و لینک وبلاگتون در سایتم استفاده کردم
یه اسفند هم براش دود کنید!
زنده باشه


ممنون.لطف دارید....
سارا
31 اردیبهشت 91 20:20
سلام دوست عزيز.من عكسهاي گل دخترتون رو توي سايت دنياي نفيس ديدم. خيلي عكسهاي جالب و با حالي انداخته بوديد.هم خودم كيف كردم و ذوق زدم هم به هركي نشون دادم كيف كرد. خيلي ايده جالبي بود.آفرين به همچين بابا و مامان با ذوقي...صد آفرين به اين همه ذوق و سليقه... من شما رو اد ميكنم.آدرس وب دخترم رو هم براتون ميزارم. در ضمن دخمليتون هم خيلي خيلي عزيز و نازه.خدا حفظش كنه. يه ماچ ازاون لپهاي نازش بكن. آدم ذوق ميكنه وقتي صورت عزيز و نازش رو ميبينه.



سلام سارا جان.ممنون عزیزم لطف داری....من الان تازه فهمیدم عکس های دخترم توی سایت دنیای نفیس هست....توی گوگل سرچ کردم( دنیای نفیس ترنم)و دیدم....ممنون که خبر دادید....خدا دختر نازت را محافظت کنه.لینکتون کردم
*بهار*
1 خرداد 91 2:16
عالی بوددددددددددددد
کیف کردم از این دخمل خوشگل ومامان خوش ذوقش..ان شااله سلامت باشید هردوتون


ممنون ریحانه جان.خدا کیان را برات محافظت کنه...
شکوفه
4 خرداد 91 13:45
خیلی خیلی باحال بود واقعا هنرمندی هاااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون عزیزم.به پای هنر شما که نمیرسه...
مامی مائده
5 خرداد 91 11:47
وای همه عکساش خیلی قشنگ بودن افرین به تو مامان نمونه که این همه وقت گذاشتی واسه این گل دخترمون. ایشالا در اینده به هر حرفه ای که دوست داره برسه و توش موفق باشه


ممنونم.لطف دارید...
سمانه (مامی آرشام)
3 مرداد 91 0:14
ای حونم خدا حفظش کنه چقدر این کوچولوت نازه من خودم کلی براش صلئات فرستادم اما تو را خدا هر روز براش اسپند دود کن.

راستی با اجازه من لینکت کردم


ممنون سمانه جان.شما لطف دارید به ما.....
لاله
10 دی 91 1:09
ماشالا هزار ماشالا به این دختر ناز و مامان خوش ذوق خیلی خیلی عالی بود خیلی لذت بردم . باعث افتخاره که با چنین مامان هنرمندی تبادل لینک کنم . بازم میگم خییییییییییییلی عالی بود دستتون درد نکنه


ممنون عزیزم.لطف دارید.لینکتون کردم....
فاطمه
5 بهمن 91 0:29
وااااااااااااااااااااااااااای
بخورمش جیگرشو چقد نازه هزار ماشاالله
وای که دوست دارم از نزدیک این فرشتروببینم
خیلییییییییییییییییییییییییییییی
دوست دارم ترنم


لطف داری گلم....
مامان زری ترانه
21 مرداد 92 11:28
سلام دوست عزیز.
امروز از صفحه اول نی نی وبلاگ وارد وبلاگتون شدم . دختر من هم اسمش ترانه و متولد مهر 90 تقریباً همسن هستند . وبلاگ قشنگی هم دارین معلومه مامان باسلیقه ای هستین.
اگه مایل به تبادل لینک بودی عزیزم خبرم کن .

http://mahtabanema.niniweblog.com/


سلام عزیزم...لطف دارید...لینکتون کردم..
مامان كياراد
15 اردیبهشت 93 6:29
بسيار زيبا و خلاقانه بود....
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون که یه ما سر زدید..لطف دارید
مامان علیرضا
15 اردیبهشت 93 11:43
عااااااااااااااااااشقتم
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنونم