ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

7 ماه و 7 روز بافرشته ای به نام ترنم!!!!!!!

1391/2/15 1:01
502 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های ترنم در ٧/٧/٩٠ (بدو تولد)

عکس های ترنم ٧ ماه و ٧ روز بعد:

دلبر نازنینم:

7 ماه و 7 روزه که کنارمی لحظه به لحظه....از با تو بودن لذت میبرم لحظه به لحظه....خدا یا شکرت لحظه به لحظه....

این فقط یه سن یا عدد عجیب نیست....تو هم امروز عجیب شدی....یه لحظه از من جدا نمی شی...خیلی خودت رو می چسبونی به من و حسابی لوس مامان شدی....چرا؟؟؟نمی دونم....اما می دونم وقتی خودت رو در اغوشم قایم میکنی....وقتی هیچ کس و هیچ جا رو جز آغوش من نمی خوای......به عرش می رسم از این حس زیبا....اینقدر انرژی می گیرم و اینقدر از صدای نفس هات لذت میبرم که حاضرم تا ته دنیا بغلت کنم و بوت کنم و هر جا خواستی ببرمت.....

خدایا متشکرم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسیم
15 اردیبهشت 91 1:04
ای جونم عروس شدنشو ببینی....
كتي(مامان آقا مهديار)
15 اردیبهشت 91 10:54
اي جووووووووووونمم من فداي تو بشم عروسككككككككككككك ماشالله ماشالله نمك داره گل من عاشقتم ماشالله به اين مامان دقيق و با سليقه ماشالله بتركه چشم حسوووووودددددددد
كتي(مامان آقا مهديار)
16 اردیبهشت 91 22:31
سميرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا با من اين كارو نكن نامردددددددددددد اين چيه فرستادي؟ نميگي من ضعف ميكنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اي خدااااااااااااا عاشقتم ترنممممممممممم عروس قشنگمممممممممممم ماشالله هزار هزارررررررررررررررررررر ماشالله نمك داره عروسم بوسسسسسسسسسسسسس
كتي(مامان آقا مهديار)
16 اردیبهشت 91 22:32
سميرا اين عكس عروس رو نزاري تو وبلاگ ها خوون راه ميندازم گفته باشم
مامان ترنم
17 اردیبهشت 91 5:44
ای جانم دلم ضعف رفت برای این ترنم خانم.............. خیلی جالب بود.......... پیش ما هم بیا ...... اسم دختر منم ترنم هستش........


ممنون.خدا ترنم گلت را محافظت کنه....
صحرا
20 اردیبهشت 91 1:35
عزیزززززززززززززززززم
خیییییییییییلی خییییییییییییییییییلی قشنگ بودد
من و شوهرم کلی ذوق کردیم با عکساش
زنده باشه ایشالا
ماشالا ناز بود داره ناز ترم می شه
راستی دستت درد نکنه که انقدر حوصله داشتی و عکسا رو گرفتی و گذاشتی
چون کار خیلی سختی بوده
بوووس


ممنون صحرا جان.لطف کردید وقت گذاشتید و حوصله به خرج دادید و عکس های ترنم را دیدید.....


مهشید
20 اردیبهشت 91 20:51
خیلی نازی.خیلی خیلی دووووست دارم بوووووووووووووووووووووووس


ممنون مهشید جان.......لطف داری