ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

تقدیم به مامان جون و مادر جون بهترین مامان های دنیا!!!!!

1391/2/22 17:10
472 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهار زندگي
مادر، تو شکوفاتر از بهار، نهالِ تنم را پر از شکوفه کردي و با بارانِ عاطفه هاي صميمي، اندوه هاي قلبم را زدودي و مرهمي از ناز و نوازش بر زخم هاي زندگي ام نهادي. در «تابستان»هاي سختي با خنکاي عشق و وفاي خويش، مددکار مهربان مشکلاتم
بودي تا در سايه سارِ آرامش بخش تو، من تمامي دردها و رنج ها را بدرود گويم. با وجود تو، يأس دري به رويم نگشود و زندگي رنگ «پائيز» نااميدي را نديد. تو در «زمستانِ» مرارت هاي زندگي، چونان شمع سوختي تا نگذاري رنجش هيچ سختي ستون هاي
تنم را بلرزاند.

مادر، اي بهار زندگي، شادترين لبخندها و عميق ترين سلام هاي ما، همراه با بهترين درودهاي خداوندي، نثار بوستان دل آسماني ات باد.

(از طرف علی ، سمیرا ، ترنم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیارش
22 اردیبهشت 91 18:08
تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم
غزال
28 اردیبهشت 91 15:52
البته هستش :
تو ای همیشه غمخوارم تو ای "محرم" ترین یارم
......


سلام.اولا نمیدونم اصل و غیر اصلش چیه...
ثانیا این نظر مال این مطلب نیست....
هههههههههههههههه