ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

شادترین لحظات سال 90

1390/12/29 2:26
907 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر من ، چشمهایت دیدنی اسـت

شهر خــامــوش نگاهت دیدنی  اسـت

زندگانی معنی لبخند تــوسـت

خنده هایت بینهایت دیدنی است

 

 

 

 

 

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من

 

گندم برای یا کریم خانه می ریزد

 

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

 

که میخواند مرا با آنکه می داند خطا کارم

 

دلم گرم است می دانم

 

بدون لطف او تنهای تنهایم

 

برایت من خدا را آرزو دارم

 

"""" ترنم عزیز تر از جانم:"""

 

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

 

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مرضیه
29 اسفند 90 16:01
ترنم جونم اولین بهار زندگیتو پیشاپیش تبریک می گم.عیدت مبارک خوشگل خانم.
فاطمه
30 دی 91 20:04
وای کپ عروسکاس
خیلی دوستش دارم


لطف دارید....ممنون که به ما سر میزنید..