ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

نظرات (6)

مامان آتین
21 اسفند 90 17:18
ای جونمممممممم خیلی جیگره ماشالله خدا حفظش کنه بووووس
نوه خاله مامان بزرگ ترنم
22 اسفند 90 1:12
نازشو برم من.عزییییییییییییییییییییییییییزمی :
مامان ترنم کوچولو
22 اسفند 90 15:47
ممنون عزیزم.
مامان کیارش
27 اسفند 90 19:10
سلام سمیرا جونم خدا دخملی و برات حفظ کنه قلبونششششش
romina
28 اسفند 90 16:21
سلام سلام
به روی مامان و دختری ماه و مهربون
آرزو می کنم بهترین ثانیه ها، بهترین دقایق و بهترین ایام رو پیش رو داشته باشین...سالی پر از خرمی و نشاط برای خانواده و کودک دلبندت سمیرا جان آرزو می کنم...امیدوارم به سرعت نازنین شدنش ، رهروی راه بزرگان رو در وجودش ببینی ...
زمستان 90 من پر از بوی بهار شد با دیدن ترنم نازنین و روی ماه خودت ...ان شاالله همیشه ی همیشه باصفا بمونی
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی







سلام رومینا جان.ممنون از این همه لطفی که به ما داری.امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
بهار
28 اسفند 90 20:47
سلام سمیرا جون خوبی؟؟پیشاپیش سال نو رو بتو و خانواده ی گرامیت تبریک میگم...انشالله با رفتن سال 90 اگه غمی داری از دلت بیرون بره و سال 91 براتون مملو از خوشحالی و لحظات قشنگ باشه

الهی بگردم ترنم چقد ملوس شده بوسسسسسسس
سال خوش رو براتون ارزو میکنم[hr



ممنون عزیزم.امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشی.