ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

....روز دختر مبارک(سومین سالگرد تولد قمری ترنم بانو)

1393/6/8 1:12
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

ما 3 سال است روز میلاد حضرت معصومه را جشن می گیریم...3 سال قمری از حضور فرشته ای در زندگیمان می گذرد...3 سال است روز دختر، روز میلاد فاطمه معصومه برای ما معنای دیگری پیدا کرده..همزمانی به دنیا آمدن دخترمان در 1390/07/07 با سالروز میلاد حضرت معصومه و روز دختر برای ما یک اتفاق ارزشمند بود...

و درست 3 سال پیش خدا  بهترین فرشته اش را به ما هدیه داد و ما امسال نیز تولد قمری این فرشته  را به شکرانه  3 سالگی پدر و مادر شدنمان جشن میگیریم....

 

همیشه این جمله را می دیدم که :

"برای مادرم که بهترین روزهای زندگی اش را به پای من ریخت"

اما با معجزه تولد تو باورم چیز دیگری است:

"برای دخترم که بهترین روزهای عمرم را رقم زد"

به راستی که بودنت بهترین روزهای زندگیمان را برایمان به ارمغان آورده است.

 

ترنمم:

نه که بهتر از تو نبوده و نیست اما  دل من فرو ریخته ی تو شد... 

 برو و فرسنگ ها از من دور شو  اما  به من باز گرد ...

بی دریغ به چشمانم  خیره شو و بگو:

گشتم تمام دنیا را

نه که بهتر از تو نبوده و نیست

 نه! اما 

فقط دل تو بود که برایم فرو ریخت....


" ترنم نازنینم تولدت مبارک "

و این هم عکس های دو تا جشن کوچولو به مناسبت روز دختر:

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان انیسا
8 شهریور 93 1:45
ترنم خانم خوشگل شمالینکید
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون ..خوشحال شدیم به ما سر زدید...
مامان مهدا گلی
8 شهریور 93 12:00
من مشتری پر و پا قرص وبلاگتم،دلم تنگ شده بود برای نوشته های مادرانه ات.... دوست دارمتون هر دوتا تونو.... خودم هم نمیدونم چرا !.... دیر نکن تو نوشتن لطفا".... روزت مبارک دخترک شادو زیبا و دنیایت زیبا بماند الهی....
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم....شما خیلی به ما لطف دارید....این روزها خیلی خیلی سرم شلوغه و متاسفانه کمتر میتونم به وبلاگ دختی سر بزنم...ممنون که به ما سر میزنی
بانو
10 شهریور 93 15:57
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو