ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....شما هم به جشن تولد ترنم کوچولو دعوتید!!!!

1392/7/8 4:03
4,347 بازدید
اشتراک گذاری

پاکت کارت دعوت:

کارت دعوت :

کارت و پاکت در کنار هم :

متن کارت دعوت :

چه فرقی دارد امروز باشد یا دو سال پیش.

ما هر روز می روییم و شکفته میشویم.

دو سال به برکت وجودش در آسمان ها سیر کردیم.

دمی دیگر که بگذرد حریر شادمانی دو سالگی اش را حس میکنیم.

و اکنون تولدش را به شکرانه دوسالگی پدر و مادرشدنمان جشن میگیریم.

منت دار حضور شماییم.

زمان : پنجشنبه 1392/07/04 ساعت 19

تزیینات تولد و پذیرایی:

یادبود های تولد برای بچه ها :(هر بسته شامل دفتر نقاشی باب اسفنجی و ماژیک و پاک کن و تراش)

 

کیک تولد :

و این هم عکس های ترنم بانو و پسرخاله ها :

وقتی قهر میکنی :

وقتی لج میکنی و نمی خوای عکس بگیری!!!!!

ترنم و فوت کردن شمع :

ترنم و بریدن کیک :

ترنم خوشحال از بریدن کیک و تکرار این جمله که " خودم بلتم " (بلدم):


 

ترنم بانو با لباس محلی در جشن تولد دوسالگی :

ترنم بانو در حال خواندن اهنگ مورد علاقه اش(خوشحال و شاد و خندانم....قدر دنیا را میدانم...خنده کنم من...دست میزنم من...پا میکوبم من...)البته فقط آخر هر مصراع را میگه ...

این هم برگه های یادگاری :

و این هم عکس نوزادی ترنم در صفحه متولدین امروز نی نی وبلاگ:


پی نوشت:

ترنم عزیزتر از جانم تولدت مبارک....این پست وبلاگت پی نوشت زیاد داره...به اندازه ی چند روز پی نوشت داره..که اینجا جای گفتنش نیست و جای دیگری برایت ثبت خواهم کرد...اما فقط همین را بدان که با وجود مشکلات زیاد تولد دوسالگی ات خیلی بهتر از تولد یک سالگی ات برگزار شد و همه چیز عالی بود و همین برای من کافیست...

پسندها (2)

نظرات (19)

مامان پريسا خانوم
9 مهر 92 8:40
به به چه تولد قشنگ و با شكوهي دست مامان و بابا درد نكنه
مباركا باشه


ممنون عزیزم که به ما سر میزنی...ما هر کاری برای این فرشته کوچولو انجام بدیم باز هم کمه..
مامان زری ترانه
9 مهر 92 9:06
تولدت مبارک عزیزم ایشا... همیشه سالم و تندرست زیر سایه پدر و مادر باشی.

سمیرا جون خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی همه چی عالی بود.
برای ترنم جونی


ممنون عزیزم خیلی لطف داری...خدا را شکر تولدش اصلا خستگی برام نداشت...
فاطمه
9 مهر 92 11:43
چه ماه شدی خاله
قربون اون قهرکردنت برم من
عزیزم عکساشو برام نفرستادی منم دانشگاه قبول شدم یکشنبه باید برم سرکلاس عزیزم ولی عید قربان میام یه چند روز هستم اون وقت عکساشو برام بفرست عزیزم


ببخشید عزیزم...این روزها خیلی کارم زیاد شده...انشاالله به سلامتی...خوشحال شدم دانشگاه قبول شدی..موفق باشی عزیزم..
فاطمه
9 مهر 92 11:48
راستی میتونم شمارتو داشته باشم عزیزم اینجوری دلم براش تنگ میشه


فاطمه جان شرمنده عزیزم...نمیتونم شماره بدم ...
فاطمه
9 مهر 92 13:52
خانومی نظراتی که برات گذاشتم نیومده؟


اومده عزیزم...
فاطمه
9 مهر 92 14:20
باشه عزیزم اشکال نداره


باز هم ممنون از این همه محبتت
ستایش
9 مهر 92 15:46
عزیزم تولدت مبارک خانووووومم 100 ساله شی گلی

سمیرا همه این عکسا رو خودت درست کردی؟ بابا هنرمند

راستی چند تا سوال دارم پیام بهت میدم




ممنون ستایش جان.نصفش کار خودمه بقیه اش هم کار یکی از دوستام..منتظر پیامت هستم.


mahdieh
9 مهر 92 19:51
salam man baratoon nazar gozashte boodam,
negar nareside
tavalod taranom jan mobarak


ممنون مهدیه جان...نمیدونم والا.یک نظر ازشما رسیده که تایید کردم...ممنون که به ما سر میزنی..
مامان طهورا عسلی
10 مهر 92 17:11
تبریکات ما را پذیرا باشید


ممنون مامانی مهربون
غزال
10 مهر 92 20:21
سلاااااااااااااااااااام سمیرا جون تولد کوچولوت مبارکه ایشالا
خیلی جشن باحالی بوده احتمالا
جای ما خالی
ایشالا همیشه شاد باشین و جشن صد سالگیشو جشن بگیری


ممنون غزال جان.جای شما خالی بود...دلم برات تنگ شده
مامان قندک
13 مهر 92 15:18
ترنم جون هزار بار مبارککککککک تولدت عزیزم


الهی که 120 سال شاد و سلامت و موفق زیر سایه پدرومادر مهربونت باشی




ممنون خاله سمیه.....
مرمر(مامی کسرا)
15 مهر 92 0:18
تولدت مبارک عزیزم..ایشالا 120 ساله شی..خیلی تولدت خوشگل بود...دست همگی درد نکنه...


ممنون خاله....
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 0:09
دو ساله شدنت مبارك ترنم نازنينم


ممنون خاله
فاطمه مامان الينا گلينا
20 مهر 92 16:10
تولدت مبارك عزيزم.خيلي عكسات عسل بود گلم.راستي مامان سميرا اگه افتخار داديد به ما يه سري بزنيد[


ممنون عزیزم...به روی چشم....این روزها خیلی سرم شلوغه..در اولین فرصت سر میزنم...
فروغ
22 مهر 92 18:52
تولد دو سالگیت مبارک باشه ترنم خانوم زیبا و دوست داشتنی

خیلی تولدتش قشنگ و رنگهاش شاد بود

واقعا با سلیقه و هنرمندانه بود مامانی ترنم کوچولو




ممنون خاله مهربون....
ممنون فروغ جان...لطف داری...
كتي(مامان آقا مهديار)
25 مهر 92 20:54
سلام سلام تبريكات با تاخير مارا پذيرا باش خالهههههههههه جوني
انشالله 120 ساله بشي زير سايه مامان و بابا
سميرا جون دستت درد نكنه همه چي عالي بود
بوسسسسسسسسسس براي ترنم و مامان با سليقه


ممنون کتی جون..لطف داری عزیزم...بهتر شدی؟حسابی دلتنگت شدم..
آبجی راجیل
3 آبان 92 5:24
تولدت مبارک عزیزززززززززز دلم


ممنونم...
منا مامان سودا
26 آبان 92 0:13
سلام چه جشن خوشگلي گرفتي مبارك ترنم جون باشه ايشالله 120 ساله بشه عزيزم يه سئوال داشتم منم تولد دخترم نزديك كه 2 سالش بشه دنبال لباس ميگردم ميشه بگيد شما از كجا خريديد لباس دخترتون رو
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام منا جان...عزیزم من ساکن اصفهانم و لباس را از اصفهان خریدم... به خاطر تبریک تولد و اینکه به ما سر زدید ممنون.. خدا دختر گلت را محافظت کنه..
سحر
14 مرداد 93 13:14
چه تولد قشنگی. آفرین چه با سلیقه. خوشحال میشم عکس های تولد ترنم جون رو تو وبم بگذارم، اگه دوست داشتی خبرم کن.
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون..لطف دارید....صاحب اختیارید...