ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.........سفرنامه مرداد 1392 (قسمت سوم: شهر ماسوله )!!!!

1392/6/3 18:21
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم بانو در مرداد 1391 در سن 10 ماهگی در کنار مسجد ماسوله :

یک سال بعد : ترنم بانو در مرداد 1392 در سن 1 سال و 10 ماهگی در کنار مسجد ماسوله :(یا به قول خودش خونه خدا)

 

وقتی ازش میپرسیدم ترنم مامان ماسوله چی داره؟جواب میداد : پله زیاد....

و این هم ترنم بانو و پله زیاد در شهر ماسوله:

ترنم 10 ماهه در کنار گلدان های گل شهر ماسوله:

یک سال بعد : ترنم 1 سال و 10 ماهه در کنار گلدان های گل شهر ماسوله:

ترنم در شهر ماسوله در انتظار غذا :

ترنم گلی هر جا میز و صندلی میدید بدون توجه به ساعت سریع می نشست و داد میزد دَخا (دَخا در فرهنگ لغات ترنم یعنی غذا) و بابا علی مهربون از هر جایی که بود برای دختری غذا پیدا میکرد ...حتی ساعت 4 بعد از ظهر ماه رمضون زیر بارون...انشاالله که ترنم گلی قدر بدونه..

ترنم بانو در کنار عروسک با لباس محلی  ماسوله یا به قول ترنم بباس عروس (لباس عروس) :

ترنم بانوی 10 ماهه در لباس زیبای مردم ماسوله:

یک سال بعد: ترنم بانوی 1 سال و 10 ماهه در لباس زیبای مردم ماسوله :

 

 

 

 ادامه دارد....(سفرنامه شماره 4 شهر زیبای فومن)

پی نوشت:

سال گذشته در تاریخ 5 مرداد عازم سفر شدیم و امسال 6 مرداد....اما تفاوت دمای هوای پارسال و امسال را از لباس های ترنم میشه فهمید....خدا را شکر هوای امسال عالی بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آروین (مریم)
5 شهریور 92 6:52
سلام عزیزم
من امروز برای اولین مرتبه با وب شما آشنا شدم . دختر خیلی ناز و قشنگی دارین .
من با افتخار لینکتون کردم تا بتونم هر روز بهتون سر بزنم .



ممنون مریم جان..لطف داری عزیزم...من هم لینکتون کردم..
الي مامان هستي جون
5 شهریور 92 15:07
فقط ميگم ماشالا و برات و ان يكاد ميخونم خاله جون.
خيلي دوستت دارم عروسك


ممنون خاله الی....لطف داری...ببوس هستی گلمون را...
مامان پريسا خانوم
5 شهریور 92 17:32
وايييييييييييييييييييييييييييييي خيلي نازه عكساش ماشالا به ترنم بانو


ممنون مامان پریسا که به ما سر زدی...
فروغ
5 شهریور 92 23:48
ماشالا به این خانوم خوشگله ، چقدر بچه ها زود بزرگ میشن

وقتی که عکسای این دوسفر رو کنار هم گذاشتید ، متوجه رشد و تغییرات کوچولو ها میشه شد .

براش اسفند دود کنید، ماشالا هر روز نانازی تر میشه این ترنم خانوم

واقعا از دیدن عکسهای زیبایی که از ترنم کوچولوتون گرفتید ، لذت بردم .

امیدوارم که همیشه در کنار هم شاد باشید و سفرهایی برید که برای ترنم خانومی تجربه های جالبی ثبت بشه



ممنون فروغ جان که به ما سر میزنی و خوشحالمون میکنی...ممنون از این همه توجهت...
فاطمه
6 شهریور 92 17:21
سلام گلای من
مراقب خودتون باشید سفر خوبی داشته باشید سوغاتی فراموش نشه
شوخی کردم عزیزم ترنمم ببوس


سلام فاطمه جان...خوبی؟کنکور چی شد؟
فاطمه
7 شهریور 92 23:14
سلام گلم خوبم بدنیستم
کنکور سخت بود توکل بر خدا دیگه


انشاالله هر چی خیره همون برات پیش بیاد
برات بهترین ها را از خدا می خوام..
محبوبه مامان ترنم
14 شهریور 92 11:00
هزار هزار هزار ماشاالله. مثل عروسک شده توی این لباس محلی.


ببوس دختر گلت را محبوبه جان...ممنون که به ما سر میزنی...
مامان ارشیا
20 شهریور 92 12:27
سلام. وای که چقد ناز شده دخترتون تو این لباسا.خوردنی شده! واسش حتما اسفند دود کن.
راستی من خیلی وقته لینکتون کردم.البته با اجازه .
خوشحال میشم شما هم به ارشیای من سر بزنید.


ممنون مامان ارشیا..لطف دارید....خوشحالم که به ما سر میزنید...به روی چشم مزاحمتون میشم..
setayesh
25 شهریور 92 14:32
ey janam harchi axasaye in fereshte zamini ro mibinam bishtar zoghesho mikonam tanesh salem bashe ishala


ممنون عزیزم...دلم برات تنگ شده ستایش جان...
فاطمه
24 مهر 92 16:06
وایییییییییییی چه جیگر دخملت خوشم اومد من قریبه هستم از طرف من دختر گلتو ببوس من فاطمه 13 ساله هستم خیلیییییییی جیگره


ممنون فاطمه جون...خوشحالم که به ما سر زدی...