ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

....سفرنامه مرداد 1392 ( قسمت اول :شهر لاهیجان)!!!

1392/6/3 3:36
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم بانو در محوطه ی رستوران فجر شهر زیبای لاهیجان:

ترنم بانو در تله کابین شهر لاهیجان( یا به قول خودش هلیکوپتر) :

و این هم آش خوردن در ایستگاه تله کابین زیر بارون :

وقتی ترنم بانو در اتاق هتل از غفلت من سوء استفاده میکنه و پیکاسو میشه:

و اینجا هم مجبور میشه به جبران کردن اشتباه و پاک کردن نقاشی ها یا به قول خودش چشم چشم ابرو:

و برای به دست آوردن دل ما عروس میشه و ناز میکنه:

ادامه دارد...(سفرنامه شماره دو :شهر رودسر)

پی نوشت:

این روسری سفید که ترنم بهش میگه چادر عروس و علاقه خیلی زیادی بهش داره و همیشه همراهشه روسری مادربزرگ بابای ترنم است .( مامان جون فاطی یا به قول ترنم مامان جون تاتی )

که مامان جون وقتی دیدند ترنم اینقدر این روسری را دوست داره گفت مال خودش...و حتی شبها با این روسری می خوابه و توی مسافرت هر وقت بارون میومد ترنم روسری را سرش میکرد و میگفت دوباله (دوباره) خیس نشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

كتي(مامان آقا مهديار)
7 شهریور 92 20:44
اي جونم
الحمدالله چ خوش گذشته انشالله هميشه به سفررررررررر
من اين چندمين باره اومدم وبلاگ و عكسها ور ديدم اما متاسفانه نتونستم كامنت بزارم
همه عكسها عالييييييييييي بودن مخصوصا ترنم بانو با لباس محلي


*************


سميرا جون يه سوال لباس محلي رو براي ترنم خريدين|؟ يا اجاره ميدن براي عكس؟



سلام گلم....ممنونم...
چند تا اتلیه عکاسی توی ماسوله هست که لباس برای همه سایزی دارند و اجاره میدند و عکس میگیرند...اون بلوز قرمز و دامن مشکی کرایه است اما بعد ترنم گلی مجبورمون کرد که لباس عروس بخریم(به این لباس های محلی میگفت لباس عروس)...ما هم اون یکی لباس را با دامن زرد براش خریدیم...البته مشکی می خواستم که سایز ترنم نداشت...
ما همون اتلیه ایران زمین رفتیم که پارسال هم رفته بودیم..جالب اینکه وقتی من ترنم را صدا میزدم که ازش عکس بگیریم یکدفعه خانمه گفت این همون ترنمه که وبلاگ داره و عکس هاش توی اینترنته؟گفتم بله..خودش گفت پارسال هم اومده بودید اینجا...من اتفاقی وبلاگش را پیدا کردم و مدام به وبلاگش سر میزنم....
كتي(مامان آقا مهديار)
10 شهریور 92 22:14
خصوصي داري عشقم...


کتی عزیزم مسنجر جوابت را دادم...
كتي(مامان آقا مهديار)
10 شهریور 92 22:15
مرسي عشقم از توضيحات جامع و كاملت
اي جونم لباس عروووسسسسس
واقا برازندته عشق من ترنم بانو


ممنون خاله کتی..خاله شما هم که مثل بقیه اشتباه میگی لباس عروس؟؟؟درستش اینه : بباس علوس...........