ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....ترنم بانو در جشن تولد بهراد جون!!!!

1392/3/30 1:59
1,821 بازدید
اشتراک گذاری

این هم عکس های ترنم بانو در جشن تولد پسرخاله....

بهــــــــــــراد جـــــــان تولـــــــدت مبارک

 

 

و این هم عکس میعاد نازنیم و بهراد عزیزم...

پی نوشت1 :تولد بهراد جون 27 اردیبهشت بود...که من عکس ها را دیر گذاشتم توی وبلاگ...البته این بار من تنبلی نکردم..همچنان منتظر عکس های دوربین خودشون هستم که به دستم نرسیده...ناچارا به این چند تا عکس اکتفا کردم....

 

پی نوشت 2 : خدایا شکرت به خاطر این روزهای زیبا...

خدایا شکر به خاطر این گل های خندان که به ما بخشیدی....

خدایا  حافظ و نگهدارشان باش...

پی نوشت 3 : این کیک باب اسفنجی را خاله الهام (مامان بهراد) خودش درست کرده..ممنون خواهر عزیزتر از جانم...ممنون از این همه عشق و مهربونیت..برایت من خدا را آرزو دارم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرمر(مامی کسرا)
30 خرداد 92 2:21
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
محبوبه مامان ترنم
30 خرداد 92 12:14
ستاره شدی توی این جمع پسرونه خوشگل خانم. ماشاالله


لطف دارید خاله...
فاطمه
30 خرداد 92 14:36
سلام عزیزم
ای جانم از طرف من ببوسش


ممنون فاطمه جان...خوشحالم که دوباره به ما سر زدی...دلمون برات تنگ شده بود...
مامان طهورا عسلی
1 تیر 92 12:47
مبارکه

چقدر لباسش نازه


ممنونم...لطف داری
كتي(مامان آقا مهديار)
11 تیر 92 19:38
واوووو
چه خواهر هنرمنددددددددددي
ايولااااااااااا
بهراد جووووووووووووووون
تولدت مبارررررررررررككككككك


ممنون کتی جونم...
خودم
22 مرداد 92 18:16
چقدر دخترت زشته



در عوض سعی میکنم براش وقت کافی بزارم و چیزهای خوب یادش بدم و خوب تربیتش کنم که سیرت زیبا داشته باشه....