ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....روزانه های یک مادر(شماره دو)

1392/3/22 19:02
427 بازدید
اشتراک گذاری

در انبوه ظرف ها و کارهای آشپزخانه غوطه ورم...کم کم دارم به انتهای کارها میرسم...چندتایی کار مانده...گاز را که تمیزکنم و رد انگشتان ترنم را که از شیشه گاز بردارم و لذت آن را بکارم ته ته دلم برای روزهای مبادایم..و زمین را که جارو بکشم لحظه پیروزی است...که خیلی شیک و با غرور چراغ آشپزخانه را خاموش کنم آخرین نگاهم را پرت کنم طرف سینک خشک شده و با کلی احترام دفتر کار نازنینم را ترک کنم تا فردا...

زنگ تلفن بلند میشود...اتصال که برقرار شد به آرامش میرسم...صدای مامان....

"دلم هواتون را کرده...تو و ترنم و علی خوبید؟راستی کی قرار شد بیاید؟ و..."

و انگار نه انگار که همین نیم ساعت پیش با هم مفصل حرف زده بودیم..

و همه این حرف های زیبایش بهانه ای می شود برای اثبات مادرانگی هایش...برای یادآوری به من که مهرش که عشقش که نفس هایش جایگزین ندارد...

و دلی که همیشه تنگ ماست..

مامان ممنون که هستی...

که یادت هست دخترت چه قدر با شنیدن صدایت شاد می شود...

که حالش را ، احوالش را ندید تخمین میزنی...

ممنون که مهرت اینقدر دلنشین و بی منت است...

راستی مامان

لذت دختر بودنم بعد از مادرشدنم خیلی فرق کرده است...

می دانم که میدانی...

ارادتمندیم بانو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسیم مامان ثمین
22 خرداد 92 18:18
سمیرای گلم الهی سایه شون همیشه بالا سرتون باشه ...
واقعا مادر یه چیز دیگستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خدا همه مادرهایی که رفتن رو رحمت وهمه مادرایی که هستن وحفظ کنه انشا الله


ممنون نسیم جان...انشاالله...
اليما
25 خرداد 92 8:39
خدا مامان و براتون سلامت و زنده نگه دارند
ترنم بانو سلامت باشد


ممنون الیما جان..لطف دارید...
فاطمه مامان الينا گلينا
25 خرداد 92 16:41



ممنونم فاطمه جان...
فاطمه مامان الينا گلينا
25 خرداد 92 16:42



یک دنیا ممنون از این همه لطف بیکران..
محبوبه مامان ترنم
27 خرداد 92 14:42
سلام عزیزم. چه زیبا نوشتی.خدا مامانت رو واست حفظ کنه.
خیلی وقته وبلاگت رو می خونم. اکر اجازه بدین می خواهم لینکتون کنم؟منتظر اجازه تون همستم.
http://tarannom-diaries.niniweblog.com/


ممنون عزیزم...لطف داری...اجازه ما هم دست شماست..لینکتون کردم...ممنون که وقت با ارزشت را به ما اختصاص میدی...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مرداد 92 1:17



منون که به ما سر زدید...