ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

ترنم بانو 19 ماهه شد!!!

1392/2/7 14:25
344 بازدید
اشتراک گذاری
19 ماه ، یعنی ۵77 روز !

19 ماه یعنی ۵77 روز با تو بودن !

19 ماه یعنی ۵77 روز مادر ِ تو بودن !

19 ماه یعنی ۵77 روز تمام لحظه ها را با تو سپری کردن !

19 ماه یعنی ۵77 روز از بهترین و تکرار ناشدنی ترین روزهای عمر من !

چه قدر این یک سال و فلان ها برایم شیرین است ، دیگر صحبت از روز نیست ، حرف از ماه نیست ، پای سال به میان آمده .

و این یعنی من و تو آشنای دیرین شده ایم ، به هم خو گرفته ایم ، همدیگر را خوب میشناسیم ، با چشمهایمان حرف میزنیم .

19 ماهه شدی فرشته جان . من که این 19 ماه را زندگی نکردم ، عاشقی کردم !

چقدر خوب و شیرین است که روزگاری نچندان دور،

 خودت همچو من مادری و تمام این حس ها را لمس خواهی کرد!

چه باورنکردنی بزرگ و بزرگ تر میشوی و من ِ مادر ، مبهوت ِ این دقایق شتابان !

دلم میگیرد از اینهمه سرعت و سبقت !

به کجا چنین شتابان ، گلبرگ ِ لطیف ِ پر از شبنمم ؟

آنسوی فرداهای پرهیاهو هیچ خبری نیست ، کمی آهسته تر ، بمان پیش دل ِ بیقرارم جان ِ مادر !

حتی مجال ِ نوشتن ِ اینهمه شیرینی را ندارم چه رسد به لذت ِ کامل !

چشم برهم زدیم ، 19 ماهه شدی..

در این فرصت ِ به ظاهر کوتاه ، چنان تغییراتی در تو میبینم که قابل وصف نیست .

از آنهمه صدای نامفهوم و آواهای بی معنا دیگر نشانی نیست ، من ماندم و کودکی که درست مانند یک طوطی دست آموز تمام واژگان را قورت میدهد و به اشاره ای همه کلمه ها را پشت سر هم ردیف میکند !

و تنها جمله آشنای من در این روزها شده :

تو کِی اینهمه بزرگ شدی ؟؟؟

واقعا کِی؟..نکند من جا مانده ام در 19 ماه پیش؟ جا مانده ام در روز اولین دیدار؟

چند ماه ِ دیگر تولد دو سالگی ات را جشن میگیریم ، پنج سال ِ دیگر ورود به مدرسه ات را ، شانزده سال ِ دیگر ورود به دانشگاه ، و من میدانم تمام ِ آن سال ها هنوز باورم نشده که زمان حسودترین فرآیند ِ روزگار است !

 

 19 ماهگیت مبارک نازنین دخترم!!!!!

 

تمام ِ تو سهم من است ، به کم قانعم نکن ، هیچوقت از عشقت کم نکن !

شاد باش و کودکی کن ، عالم و آدم کمر بسته اند تا تو لذت ببری .

حتی خدا هم ، کم نگذاشته برایت ، نهایتش را بخشیده ، خوش به حالت پرنده جان !

من هم این گوشه کنار نشسته ام به تماشای این همه خوشبختی ِ باور نکردنی !

 

نزدیکترینم ، همان همیشگی ! همان عهد و پیمان ،یادم هست، یادت نرود !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
7 اردیبهشت 92 16:21
وای سمیرا.... باورم نمیشه از این گذر ایام...انگار همین دیروز بود که لطافت رزوهای کوچولویی ترنم رو احساس می کردم، این بزرگ و بزرگ تر شدن ها ، برای مادری ِ تو و پدری ِ همسرت ، برای گذران لحظاتتون به این زیبایی، تبریک و مبارک ها باد... زنده باشه در سایه ی ایزد منان و خانواده ی شریفش



ممنون رومینا جان...لطف داری عزیزم...ممنون از اینکه لحظه لحظه با ما و در کنار مایی...
فاطمه
7 اردیبهشت 92 18:20
سلام عزیزم
19 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون...