ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

قبل از تو....بعد از تو.....

1391/11/16 17:16
455 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

تو هم شده ای انقلاب زندگی من

حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده

قبل از ” تــو ” …. بعد از ” تـــو

 

قبل از تو کی من با یک تاب تاب عباسی این چنین به اوج میرسیدم!!!

جان ِ شیرینم!!!!!!!!


 

قبل از تو کی نفس های من با هر پله ای این چنین بالا و پایین میشد.. نفس ِ  من!!!!!

 

بعد از توست که این چنین پنهان میشوم و با صدای شیرینت

داااااااااااااااااااااالی

برق میزند نگاهت و من پیدا میشوم...

روشنایی ِ چشمااااانم


بعد از توست که این چنین دنیای بی رنگم

دالانی از بهشت شده است

و قدم میزنم در هوایت

عشق تاریخی ِ من!!!!!!!!ترنم بانو!!!!

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

دوستت دارم  به وسعت قلب کوچکم!!!

می دانم کم است!!!

اما قلب هر کس تمام زندگی اوست!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه
18 بهمن 91 13:33



ممنون عزیزم...
باباي مليسا
21 بهمن 91 10:06
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .
نسیم مامان ثمین
21 بهمن 91 11:49
واییییییی ترنم اخرشی به مولا ...

خاله جونی اجازه هست ماهو از اسمون بردارم تو بتابی جاش؟؟؟؟
اخه تو که ماه تری خاله

مامان سمیراتم که عشقه دوستتون دارم...


ترنم: ممنون خاله نسیم...لطف دارید شما...ثمین گل را ببوسید...
مامان ترنم:ممنون نسیم جان.نظر لطفته...
فاطمه
21 بهمن 91 13:49
سلام ترنمم دلم برات تنگ شده بود
این چندروز که نبودم مشهد بودم
تو حرم این دختر کوچولو هارو که میدیدم یاد ترنم
میوفتادم
میگفتم چی میشه ترنم اینجا باشه
خلاصه دلم براتون خیلی تنگ شده بود
خوشحال شدم پست جدید گذاشتید
دوستتون دارم
فعلا


ممنون فاطمه جان.زیارت قبول...حسابی دعامون کردی؟