ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

ای عشق همه بهانه از توست!!!!

1391/11/9 13:56
874 بازدید
اشتراک گذاری

چگونه می شود برق چشم ها را در عکس ثبت کرد؟؟؟؟؟؟؟وقتی که ترنم دارد دنیای اطرافش را کشف می کند و چشم هایش از دیدن زیبایی ها برق می زند!!!!

از چه زاویه ای می شود از مهربانی فیلم گرفت وقتی ترنم با مهربانی با عشقی عجیب به اطرافیان خیره می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با کدام کلمات می توان شیرینی را نوشت وقتی ترنم از ته دل می خندد؟؟؟؟؟؟؟؟

به کجای تاریخ هنر و ادبیات آویزان شوم برای ثبت این لحظه های شگفت بی تکرار؟؟؟؟؟

میدانی ترنم  لحظه هایی هست که منحصر میشود به من و تو...مثل لحظه هایی که با هم بازی می کنیم...

می دانم بازی ذهنت را خلاق تر و سلول های مغزت را فعال میکند...

اما برای من هم  لحظه هایی را ثبت میکند که شاید حسم غیر قابل توصیف باشد...

خوشحالم میتوانم با تو بازی کنم...خوشحالم کودک درونم هنوز بیدار است...خوشحالم به بهانه تو فرشته کوچک من هم میتوانم دوباره بچگی کنم...

می خواهم بازی هایی را که با هم میکنیم برایت ثبت کنم...شاید روی بعضی از آنها اسم بازی هم نتوان  گذاشت اما برای من همین که تو  لذت ببری و ذوق تکرار آنها را داشته باشی و  لب های قشنگت بخندد یعنی بازی...

می دانم چشم بر هم زدنی بزرگ می شوی....برای همین می خواهم با هم لحظات خوبی داشته باشیم...لحظه های من و تو...

خدایا لحظه هایمان در پناه تو...شکر مهربانم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون
9 بهمن 91 14:15
ترنم مامانی از خدا خیلی ممنونم که چنین فرشته ای بهمون داده.خیلی دوست دارم عروسکم


ممنون مامان جون.من هم عاشقتم...دوستت دارم...خب؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مرضیه
9 بهمن 91 14:16
ترنم جونم الهی فدات بشم ناز بودی نازتر شدی.سمیرا جون عاشقتم.بوووووووس


ممنون خواهر گلم..
ترنم هم میگه: ممنون خاله.خدا نکنه....
خاله الهام
9 بهمن 91 14:17
ترنم جونم خاله قربونت بره.ایشالا همیشه سایه مامان بابات بالا سرت باشه و همیشه خندان ببینمت


ممنونم خاله......یک دنیا ممنون از دعاهای قشنگت...
فاطمه
9 بهمن 91 14:36
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ای جونم قربون توبشم من خیلی نازی
ترنممم
خییییییییییییییییییییلی دوست دارم
بوووووووووووووووووووووووووووس
خیلی لباست خوشکله خانومی


ممنون خاله ....لطف داری....خدا نکنه...
رومینا
10 بهمن 91 19:49
سلام سلام
به به !
چه دخمل مااااااهی...هزار ماشالله...چه بزرگ شده سمیرا...ذوق می کنم عکسا رو میبینم....خدا حفظش کنه این شیرین عسل و ! بووووووووووس به اون نگاه نافذ و حریرگونه ت دخترک گل...



ممنون رومینا جان....لطف داری گلم...