ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

دل نوشته ای برای مادرم!!!!!

1391/8/17 14:18
2,663 بازدید
اشتراک گذاری

 مادر، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.
بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمانی که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.

و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.
آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،
امید را هرگز از یاد نبرم.

یادم نمی‌رود چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی
و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی
و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

یادت هست مادر؟

اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، کشتی؛ تا
یک لقمه بیشتر بخورم.
یادت هست؟

شدی خلبان، ملوان،
میگفتی بخور تا بزرگ بشی
آقا شیره بشی...
خانوم طلا بشی...
چقدر دلتنگ آن روزها شده ام...

وقتی بوسه بر دستان خسته ات می‌زنم،
یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم
و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛
من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:
مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

moot moot
18 آبان 91 4:23
salam azizam

khili ghashang boood khili delam baraye mamanam tang shoddd


doostam khili neveshteat zibassssss


ممنون از اینکه وقت با ارزشت را به ما اختصاص میدی...
کتی(مامان آقا مهدیار)
18 آبان 91 12:49
سلام عزیزمممممممممممم
مثل همیشه خوندن دلنوشته هات منو به وجد میاره
واقعا افرین به این ذوق و سلیقه و قلب پاکت
دوستتون داریمممممممممم
تولد بابای ترنم بانو هم مبارک
تولد 13 ماهگی عشقم هم مبارک باشهههههههههههههههههه
=D
>

خداوند به مادرتون 120 سال عمر با عزت عنایت کنه
انشالله
بوسسسسسسسسسس


ممنون کتی جون مهربون....
غزال
20 آبان 91 12:11
دلم برای مامانم تنگ شده ....
ایشالا خدا مواظب همه مامانا باشه،
مواظب مامان منم باشه ....


انشاالله خدا حفظشون کنه و همیشه سالم باشند و سایه شون بالا سرت....دوستت دارم دوست خوبم...
مامان دینا جون
21 آبان 91 21:42
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.


تولدت مبارک دینا جون....