ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

و بالاخره انتظار باران به پایان رسید...

1391/7/29 15:39
458 بازدید
اشتراک گذاری

ترنمم!!!!

نمیدانم چرا اما این روزها مدام به پشت پنجره می نشستم در انتظار باران.مدام به صداها گوش میدادم و از بابایی میپرسیدم باران می آید؟....نمیدانم چرا دلم باران می خواست...

از آن باران هایی که بی خبر می آید و

با چتر و بدون چتر سرش نمیشود

تر و خشک را خیس میکند

کاری ندارد که پیاده ای یا سواره

همه را با هم میشوید

و آسمان فردایش صاف و آفتابیست

دلم از آن باران ها می خواست...

 

و امروز صبح باران بارید....

باران بارید به حــرمت کـــداممان نمی دانــم!

ترنمم من همین قدر میدانم باران صدای پـای اجابت است.
 خدا با همه جبروتش دارد نــاز می خــرد ، نیـــاز کن!
دخترکم بگو .... آرام زمزمه كن ... بگو خدایا من همان نيازمندي ام كه به تو نياز دارم...
 

راستی گفتم باران....دلبرکم می دانی قرار بود نام تو باران باشد.....اما به دلیل حرف یک آشنا نام باران را از لیست اسامی حذف کردم....که البته الان اصلا پشیمان نیستم....چرا که به نظرم بهترین اسم را برایت انتخاب کرده ایم...مهمتر از همه اینکه نام ترنم را من و بابایی خیلی اتفاقی روزهای آخری که در سفر حج بودیم روبروی درب خانه خدا برای تو انتخاب کردیم.نام تو نامی است که یکباره به من الهام شد..بعد هم اسمت را زیر ناودان طلا صدا زدیم و به نیت تو طوافی انجام دادیم...عجب روزهایی بود...یادش بخیر....این عکس هم درست بعد از انتخاب نام تو از درب خانه خدا گرفتیم:

شاید کمتر کسی از لحظه انتخاب اسمش عکس داشته باش...ما بهترین مکان دنیا را برای انتخاب نام تو انتخاب کردیم...پس به حرمت آن ، قدر نام زیبایت را بدان و همیشه خوب باش.همیشه بهترین باش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

غزال
29 مهر 91 12:27
مبارکه کوچولو
ترنم یکی از قشنگترین اسم های دنیاس...
به خصوص که توی بهترین جای زمین به دل یه مامان مهربون الهام شده باشه...
این طوری از همه اسم های دنیا مقدس تر می شه....
مبارکت باشه اسم قشنگت عزیزم .........


ممنون غزال جان...لطف داری......
رومینا
29 مهر 91 12:45
بهترین نام هستی رو برای این گل ِ فرشته خو انتخاب کردی سمیرا جانم.... مطمئن باش هستی ترنم با این نام آذین بسته شده و هیچ نامی زیباتر از ترنم براش نیست...
عــــــــــــــاشقم بر نـــــــــــام جان آرام ِ تو ! ترنم بانوووو!


ممنون رومینا جان.خیلی زیبا نوشتی....
نسیم مامان ثمین
29 مهر 91 15:01
سلام سمیرا جان
افرین واقعا عالی مثل همیشه عالی...
ترنم اسمش واقعا لایقشه دقیقا تنها اسمیه که به چهره نازش میاد ...
فقط میشه بپرسم کیا از انتخاب باران منصرفت کردن مگه چی گفتن بهت ؟


راستی سمیرا دوباره و سه باره و هزار باره تبریک میگم برا قبولیت تو دانشگاه ای وللللللللللل داری سمیرا واقعا
با بچه قبول شدی یعنی خیلی جنم داری و لایقی که بخونی
خوشحالم که تصمیم قطعی گرفتی برا ثبت نام انشا الله بهترین باشی و موفق



ممنون نسیم جان....نظر لطفته.خواست خدا بود گلم....توکل به خدا..انشاالله که خودش کمک کنه و بتونم درس بخونم... خیلی خوشحالم.نه فقط به خاطر قبولیم...بیشتر به خاطر خوشحالی شوهرم از قبولیم شادم...
به خاطر اسم ترنم هم لطف داری...در مورد اسم باران هم باید بگم هنوز هم در نظر من اسم باران جزء زیباترین اسامی است...اما همون طور که گفتم به خاطر حرف یک اشنا منصرف شدم...حرفی که کاملا با قصد و غرض بوده...شکایتی نیست چون پشیمون نیستم...شاید مصلحت ما در این بوده...
اليناز
29 مهر 91 15:36
سميرا جون خيلي قشنگ نوشتي.

انشالا خدا ترنم گلي رو برات حفظ كنه.

به نظر من بهترين اسم رو بهترين جاي دنيا براش انتخاب كردي ماشالا خيلي بهش مياد الهي كه هميشه نامدار باشه

راستي خيلي خوشحال شدم بابت قبوليت انشالا خدا كمكت كنه. مطمئنم كه از پسش بر مياي. به اميد روزي كه شيريني فارغ‌التحصيليت رو بهمون بدي


ممنون الیناز جون.لطف داری...انشاالله که هر چی زودتر مسافر کوچولوت از راه برسه و تمام روزهات را غرق شادی کنه...
به خاطر تبریک قبولی هم ممنون....خبر قبولیم را از نسیم شنیدی؟یا نظری که نسیم گذاشته را خوندی؟
مامان تسنیم سادات
1 آبان 91 10:25
چه قدر قشنگ و رویایی ....
خوش به حال ترنم ...
چقدر خوب شد اینو اینجا براش نوشتین یه لحظه اشک توی چشمام حلقه زد وقتی که عکس کعبه رو دیدم وخوندم برای ترنم هم طواف کردین خداوند حفظ کند ترنم عزیزم رو....
چه مراسم نامگذاری با شکوهی....


ممنون عزیزم...لطف داری...انشاالله که هر چی زودتر قسمت خودت و دختر نازت و همسرت بشه و بری و از نزدیک ببینی......
مامان قندک
3 آبان 91 15:15
بهت تبریک میگم سمیرا جون
انشاالله که موفق باشی مثل همیشه

ترنم جونم رو ببوس

انشالله که همیشه سلامت باشه و در پناه خدا

اسمش هم که تکه تک


ممنون سمیه جان...لطف داری..