ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

تقدیم به پدر!!!!!!!روحت شاد و دلت آرام!!!!

1391/3/15 2:40
4,848 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند صباحی است از رفتن غمگینانه ات میگذرد ولی یاد و خاطراتت همیشه و هر لحظه زنده و جاودانه است

رفتی و بسیاری ای کاش ها و حسرت ها را مهمان خانه دلهایمان ساختی
ای کاش شوق دیدار نوه ات را در چشمانت می دیدیم

ای کاش اولین زمزه های مسلمانی را تو در گوش ترنمت نجوا میکردی

ای کاش بودی و صدایش میکردی و در اغوشش میکشیدی

خدایا دلم میگیرد چرا ترنم من از نعمت بزرگی همچون او محروم شد
چرا و هزاران چرای دیگر ....................

می دانم غم نبودت را تسلایی نیست ولی
هر لحظه که ترنمت لحظه ای می افریند و شادی را در خانه می پراکند عطر حضور تو خانه را پر میکند
گویی خود خودت هستی که می آیی و پرده های غم را میزدایی و شادی میبخشی

احساست میکنم در تمام لحظاتی که ترنم ارام است و شاد
همان لحظاتی که عشق خلق میکند همان لحظاتی که جان میبخشد
همه وهمه تو را حس میکنم

ترنم تجسم توست که همچون روحی تازه در کالبد زندگیمان جاری شد
پدرم خونت در رگهای دخترم جاریست و من افتخار میکنم به این خون که پاک ومنزه است
افتخار میکنم به تو و همه مهربانی ها و خوبی هایت
دوستت دارم روزت مبارک
روحت شاد و دلت ارام ..................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمانه
15 خرداد 91 2:48
سلام خدا رحمتشون كنه
روحشون با اميرالمومنين محشور بشه انشالله


ممنون عزیزم.انشاالله.خدا داداشت را رحمت کنه.روحش شاد
صحرا
15 خرداد 91 2:58
روحش شادد



خیلی زیبا بود ولی غم انگیز


ممنون صحرا جان.....رفتنش غم بزرگی بود.....
مامان ترنم
15 خرداد 91 3:48
واقعا وقتی خوندم تنم لرزید چه زیبا و غم انگیز نوشته بودید خدا رحمتشون کنه ,انشا الله دیگه غم نبینید


ممنون عزیزم
مامان کیارش
15 خرداد 91 12:47
رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند

آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند


روحشون شاد


خدا رحمت کنه خواهرت را...
هدیه خدا_ فریماه
16 خرداد 91 13:06
روحشون شاد


ممنون عزیزم
مروا مامی پویان
19 خرداد 91 1:34
واییییییی خدا رحمتشون کنه فکر کردم زنده هستن ببخشید

روحش شاد
ا


مروا جان پدرم زنده هستند.پدر شوهرم فوت کردند....
سحر
6 خرداد 92 13:26
سلام.
خدا رحمتشون كنه.
داشتن تكيه گاه نعمت بزرگيه. خدايا چي ميشد اينقدر زود امانتت را نمي گرفتي. چي ميشد؟؟؟


ممنون سحر جان...خدا همه رفتگان را رحمت کند...ممنون که به ما سر زدید..