ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

جشن تولد 8 ماهگی و شیطنت های وروجک من!!!!!!

1391/3/9 20:31
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا :

 گل زیبایم را به دستان پر مهر تو میسپارم تا بهتر از من آنگونه که شایسته وجود شکننده اش است از او نگهداری کنی... و من را وسیله ای قرار دهی تا بتوانم دخترکم را از گزند بلاهای کوچک و بزرگی که در انتظارش هست در امان دارم...

 

گروه گل یاس گروه گل یاس

تولد اول :خونه مادر جون:

من اینطوری پریدم وسط جشن تولد!!!!!!!!

آخ جون...همه اینها مال منه؟؟؟؟؟

الان که مودب نشستم ازم عکس بگیرید!!!!!!!

یادتون باشه از اون همه خوراکی سهم من فقط همین شد!!!!!!

 

من هم باهاتون قهرم!!!!!!!

بزارید یکم فکر کنم!!!!!!

شوخی کردم بابا...قهر کار بدیه......آشتی...

کجایید؟؟؟؟؟همه رفتید؟؟؟؟؟؟

تولد دوم: خونه مامان جون

هنوز که دست نزدم بهم می گید: ترنم وای وای....ترنم دست نزن!!!

الان دست زدم!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله مرضیه
9 خرداد 91 21:54
عاشقتم مامان سمیرای مهربون و خوش سلیقه و خلاق.همیشه کارای تازه میکنی تا همه ازت یاد بگیرند ممنونم ازت خواهر گلم.و هم چنین ممنون از ترنم گلم که باهات همکاری میکنه.بوس بوس


ههههههههههههههههههههههههههه
مامان کیارش
10 خرداد 91 1:12
8 ماهگیت مبارک عزیز خاله

الهی همیشه زنده باشی..............قربون اون قهر کردنت بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله...........
غزال
10 خرداد 91 12:34
خوش به حال ترنم
هر ماه واسش جشن تولد می گیرین
اون هم دو بار : هم خونه مادر جون، هم خونه مامان جون!
ما که همون سالی یه بارم کسی برامون جشن نمی گیره
در هر صورت خیلی مبارکه ایشالا


ممنون عزیزم.به قول یه بنده خدایی میگفت برای ما سالی یک بار جشن تولد می گرفتند .تازه برای هر 3-4 تا بچه ای که تولدشون نزدیک به هم بود یک جشن...هههههه
سارا-تارا
10 خرداد 91 16:53
تولد 8 ماهگی گل دخمل خوشگل و ناناز مبارک... خیلی دوست دارم خاله.

ممنون.لطف دارید
صدیقه مامان سه تا فرشته
11 خرداد 91 16:09
الهی من قلبونت بلم خاله جون که اینقدر نازییییییییییییییییییییییییییییییی امان از دست مامانت فقط یه خیار بهت دادن خاله؟بمیلم!!!!!!!!!!!!!!


صدیقه جان می بینی چه مامان ظالمی هستم؟؟؟؟؟
صدیقه مامان سه تا فرشته
11 خرداد 91 16:10
سمیرا جون یعنی عاشقتم مامان به این مهربونی و خلاقیت خیلی کم گیر میاد کاش منم مثل تو کمی خلاقیت داشتم خوش به حال ترنمممممممممممممممممممممممممممممم بانو


ممنون عزیزم.لطف داری......خلاقیت چیه.......اینها عشقه.....که پیش تو کم میارم...
کتی(مامان مهدیار)
12 خرداد 91 17:00
سلام خاله فدات بشه عشقققققققققققققققق
تولدت مبارک عروس قشنگممممممممم من دیوونه اون ناز اداتم جیگررررررررر
سمیرا جون واقعا باسلیقه هستی چشم حسودات کورررررررررر بشه الهی
بوووووووووسسسسسسسسسسس برای سمیرا گلم وترنم بانو عشقم


ممنون کتی جون.....راحت اومدی اصفهان؟خوش اومدی...
سلاله
13 خرداد 91 16:41
واااااااای خیلی جیگری ترنمممممممممم

سمیرا جون عاشق خلاقیتتم


ممنون سلاله جان
سمانه
14 خرداد 91 19:50
8 ماهــــگيت مباركــــــــــــ گل ناز وخوشــگل
انشالله يه روزي از نزديك ببينمتون


ممنون سمانه جان....انشاالله.مواظب گل پسرت باش....