ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

مادرانه ای برای دختر بی نظیرم!!!!!!

1391/2/30 2:46
503 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بی نظیرم:

هر روز بیشتر عاشقت می شوم....و هر روز فکر میکنم امروز نهایت عشق است اما.....

 فردا می آید و من ......

خدا را سپاس می گویم از این نعمت عظیم..مادر بودنم!!!!

لحظه ایست آن لحظه!!!!آن لحظه که مرا با تمام وجود نازنینت طلب می کنی.......

کاش زمان متوقف شود...

من و چشمان ناز تو ، من و دستان کوچک تو ، عشق من و آرامش تو ...

مادرانه هایم ارزانی ات...مگر نمی دانند آرزوی من داشتن تو بود؟؟؟؟؟

مگر نمی دانند من در تو خلاصه شده ام؟؟؟؟؟مرا همین حس لحظات ناب بس است....

بی نظیرم !!!!! برای من با تو بودن و در کنار بابای مهربانت ناب ترین لحظات زندگی است....

تمام تلاشم را برای خوب بودنت...احساس خوب داشتنت....لذت کودکی ات میکنم...

خوب من!!! از تو هیچ توقعی نیست...اینها همه برای تو احساس پاک مادرانه است و بس...

خنده صبحگاهی تو.....شنیدن آوازی از کلمات شیرین...حس مامان گفتنت .....لبخند مهربانت.....هر روز بالیدنت.....هم بازی شدن با تو....

اینها برای من آن تکرار نشدنی هاست....

خدایم

بچشان به آنهایی که آرزویش را دارند...

نگهبانش باش مهربانم...آمین

 

 

ترنم بانو   و   عمو محسن   و   پسرخاله میعاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترنم
30 اردیبهشت 91 10:55
سلام، منم يه ترنم دارم مثل ترنم ناز شما،خدا ان شاءالله براتون حفظش كند به وبلاگ ترنم من هم سربزنيد.خوشحال مي شم از پيام سبزتان.
taranom2010.niniweblog.com


به روی چشم.خدا دختر گلت را محافظت کنه.ممنون که به وبلاگم سر زدید...
نگین
1 خرداد 91 1:24
عزیزم خیلی با سلیقه هستی
اپای نی نیت رو بخووووووورم من
خیلی ماههههههههه


ممنون نگین جان.لطف کردید به وبلاگم سر زدید...