ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

کودک آرزوهای من!!!!!

1391/2/28 14:26
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمیدونم میتونی حس من را بفهمی یا نه؟؟؟

من دلم نمی خواد یه بچه نابغه داشته باشم.....نمی خوام باهوش ترین بچه مدرسه دختر من باشه......خوشم نمیاد یه مشت نمره 20 تو کارنامه اش برام ردیف کنه.برام فرقی نمیکنه اگه به چند تا زبون زنده دنیا حرف بزنه یا نزنه...........مهم نیست اگه بتونه سخت ترین سازها رو با جادویی ترین آواها به صدا در بیاره یا نیاره......نمی خوام در آینده به یه ماشین پولسازی تبدیل بشه!!!!!!

من فقط می خوام به جای یه بچه نابغه یه بچه متعادل تربیت کنم........یه بچه شاد، یه بچه سرزنده ، یه بچه امیدوار، یه بچه هدفمند ، یه بچه موفق ، با اعتماد به نفس و خلاق...

چون با اینها مطمئنا تمام بالایی ها رو هم به دست میاره.....

چون با اینها مطئنا وقتی به بن بست رسید یه گوشه نمیشینه به زمین و زمان فحش بده که از اول هم زمونه باهاش سر سازگاری نداشته....

چون با اینها مطمئنا تمام ارزش ها رو هم به دست میاره...

چون با اینها مطمئنا میتونه یه فرد مفید برای آینده خودش و جامعه باشه..

چون با اینها پا میشه و دری از درهای بسته رو باز میکنه ، پا میشه و به دنبال نوری تو تاریکی می گرده حتی اگه کورسویی باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

iهدیه خدا_ فریماه
28 اردیبهشت 91 15:29
وای چقدر جالب نوشتید. انگار حرف دل من بود. منم همین نظرو دارم ولی هیچوقت به خوبی شما نتونسته بودم بنویسم یا بیان کنم. خوشبحال ترنم جون با این مامان فهمیده مهربان خوش ذوق وسلیقه باحوصله.


ممنون عزیزم.لطف داری.من این مطب را در جواب کسانی نوشتم که همیشه از بچه ام انتظار بی جا دارند .من دوست دارم برای بچه ام کارهایی را انجام بدم که اکثر پدر و مادرها برای بچه هاشون انجام میدند نه کارهای عجیب غریب که با هیچ منطقی سازگار نیست...


غزال
28 اردیبهشت 91 15:49
تغییر دکوراسیونتون مبارک


ههههههههههههههههههه.تو که می دونی دیر میگیرم...کلی فکر کردم تا فهمیدم منظورت قالب وبلاگه..خیلی با حال بود...مرسی
نسیم مامان ثمین
29 اردیبهشت 91 1:31
ترنم عزیزم من هم برات بهترین ها رو ارزو دارم ....
وامیدوارم که مثل مامان سمیرا خوب و مهربون باشی که همه مشتاق دوستی باهاشن ................ دوست دارم ترنم


ممنون نسیم جان.لطف داری
مامان کیارش
29 اردیبهشت 91 12:13
سمیرا جونم با این مامان مهربون و خوبی که ترنم ناز داره حتمااااااااا آینده ای درخشان در انتظار این فرشته کوچولو هست


ممنون مارینا جان....آرزوهای بهترین ها را برای خودت و همسرت و کیارش جان دارم....لطف کردی به وبلاگم سر زدی.
مریم مامان ارشیدا
2 خرداد 91 14:05
عزیزم چه دخمل نازی داری چقدر قشنگ براش مینویسی اگه ناراحت نشی میخوام وبلاگت رو لینک کنم. با اجازه


مریم جان لطف داری.صاحب اختیاری خانم....