ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

هر چه داریم از شماست: تقدیم به 2تا مامان مهربون.....

1391/2/22 17:10
431 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي که به آرامي سيرابم می کردی. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام می ساختی. گاهِ بيماري ام، طبيبي بودي که دردم را مي شناختی و درمانم مي کردی. گاهِ اندرزم، حکيمي آگاه که به نرمي زنهارم می دادی. گاهِ تعليمم، معلمي خستگي ناپذير و سخت کوش که حرف به حرف دانايي را در گوشم زمزمه مي کردی.

گاهِ ترديدم، رهنمايي راه آشنا که راه از بيراهه نشانم می دادی.

مادر تو شگفتي خلقتي، تو لبريز از عظمتي؛ تو را سپاس مي گويم و مي ستايمت.

( از طرف علی ، سمیرا ، ترنم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیارش
22 اردیبهشت 91 18:07
مادر: کاشکی می شد بهت بگم چقدر صدات و دوست دارم لالایی هات و دوست دارم بغض صدات و دوست دارم عزیزم خدا مامان خودت و مادر شوهرت و برات نگه داره
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:42
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .