ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

ترنم بانو 7 ماهه شد!!!!!!!!!

1391/2/8 3:14
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

به کجا چنین شتابان؟؟؟

روزهایم به سرعت باد می گذرند....می دوند و می دوزند مرا به فردا....جالب اینجاست که خودم هم استقبال میکنم از این دویدن...از این سرعت سرگیجه آور...از این جهش به فردا  و گاهی  استپ می دهم به خودم که کجا؟؟؟؟در فردا چه پنهان است که اینگونه بی تابی؟؟؟

بمان و لذت ببر از این معصومیت...از این چشمان شفاف و لبریز از عشق که به تو خیره می شوند....از این 2 دست پاک که تو را در آغوش میگیرند...از چهره ای آسمانی که تو را به عرش میبرد.از لحظه لحظه هایش سیراب شو و من سیراب میشوم از چشمه جوشان عشق تو....

ترنم عزیزم:با وجود تو من به خود می بالم....سرشارم از حس مادری ...حسی که تو عزیز مادر به من بخشیدی....نمیدانم لیاقتش را دارم یا نه؟؟؟اما از خدا می خواهم این قدرت و توان را به من بدهد تا تو را آنطور که شایسته اش هستی پرورش دهم.....

 

دلبندم:

انقدر شیرین شده ای که گاهی علاقه ام به تو از مرز جنون هم میگذرد....

و البته گاهی انقدر خسته می شوم که حتی حوصله خودم را هم ندارم....ولی هر وقت از بغل کردن و چرخا ندنت خسته میشوم با خودم فکر میکنم که سال اینده  همین موقع دست و پا میزنی که از بغلم پایین بیایی و احتمالا دیگر 1 دقیقه هم آرام نمی گیری.....

آن وقت است که دلم برایت تنگ میشود...

دلم برای این روزها تنگ میشود...

برای اینکه وقتی بد قلقی می کنی باید بغلت کنم تا آرام بگیری....

برای این روزها که انگشت های ظریفت را دور دستم حلقه می کنی....

برای این روزها که تمام تلاشت را میکنی با من حرف بزنی

برای این روزها که با خنده ات تمام دنیا را به من می دهی

دلم برای گریه هایت هم تنگ میشود..

دلم حتما برای این روزها تنگ میشود

دوست دارم زمان انقدر کند بگذرد تا  من بتوانم با ذره ذره وجودم از تو و لحظه لحظه با تو بودن لذت ببرم....

کمی دیرتر بزرگ شو...

 ٧ ماهگیت مبارک عزیزکم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان دینا جون
8 اردیبهشت 91 14:21
7 ماهگیت مبارک عزیز دلم.دیگه داری بزرگ میشی.انشالا 7 ساله بشی و بری مدرسه.بوس
غزال
8 اردیبهشت 91 15:36
7 ماهگیت مبارک ناناز خاله!!
دیگه داری خانوم می شیا!
دندون نداری هنوز؟


نه خاله.هنوز بی دندونم......
مامان قندک
9 اردیبهشت 91 1:33
هفت ماهگیت مبارک ترنم جون انشاالله همیشه خوب خوش و خندون باشی عزیزم
مهسا جونی
9 اردیبهشت 91 1:37
وای خاله جونم خوشمل شدی با این سارافونت الهی یه روز تو لباس عروس ببینیمت.... به به چه ارزویی.. اما خاله اگه عروسی دعوتم نکنی من میدونم و تو
سمانه مامان محمدباقر
9 اردیبهشت 91 1:39
سلام سميرا جونمممممممم بخدا وقتي وارد وبت ميشم كيف ميكنم كه اين چنين هنرمندانه از دختر خوشگلت عكس ميگيري و ميزاري اينجا دستت درد نكنه ممنونم از تو مادر هنرمند نازززززززززز هم خودت نازي هم دختر خوشگلت خدا حفظتون كنه
سمانه
9 اردیبهشت 91 1:42
7 ماهگيت مبارك خوشگل من
مامان پسر كوچولو
9 اردیبهشت 91 1:45
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
كتي(مامان آقا مهديار)
9 اردیبهشت 91 11:02
سلام جيگرررررررررررررررررر من مباركه 7 ماهگيت عمر من الهي كه 70 ساله بشي خاله نهههههههه 70 سال كمه الهي 170 ساله بشي عشقمممممم ماشالله نمككككككككككك داره اسپند دود كن براي گل خاله كتي عاشقتممممممممممممممممممم شيرين عسل طلااااااااااااا
مامان پارمیس
10 اردیبهشت 91 22:20
سلام عزیزم چقدر ناز هستی ترنم عزیزم 7 ماهگیت مبارک با اجازتون لینکتون کردم
خانمی
11 اردیبهشت 91 12:15
اليناز
12 اردیبهشت 91 0:55
فدات شم عزيزم كه اينقدر ماهي ماشالله هزار ماشالله
یاسمنگولا
1 خرداد 91 14:22
بسم الله الرحمن الرحیم
ماشالله ماشا الله لا حول والا قوة الا با الله

اینو همیشه واسش بخون عزیزم

راستی دست راستش چی شده ؟


یاسمنگولا جان ممنونم که به وبلاگم سر زدی...عزیزم همانژیوم است.چیزی شبیه به ماه گرفتگی.مادر زادی است....تا 2 سالگی به مرور از بین میره...
مامان تنها
6 خرداد 91 2:56
ماشالله ماشا الله لا حول والا قوة الا با الله

وای خدایاااااااااااااااااااااااااا
قربون خلقتت


ممنونم فاطمه جان.لطف داری...