ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

کاش می دانستی :

1390/11/19 2:08
1,493 بازدید
اشتراک گذاری

 

كاش مي دانستي
چشم هايم زشكوفايي عشق تو فقط مي خواند
كاش مي دانستي
عشق من معجزه نيست
عشق من رنگ حقيقت دارد
اشك هايم به تمناي نگاه تو فقط مي بارد


كاش مي دانستي
تو فقط مال مني
تو فقط مال همين قلب پر احساس مني

شب من با تو سحر خواهد شد
تو نمي داني من
چه قدر عشق تو را مي خواهم
تو صدا كن من را
تو صدا كن من را كه پر از رويش يك ياس شوم
تو بخوان تا همه احساس شوم


باز هم اين همه عشق
اين همه عشق براي دل تو ناچيز است
آسمان را به زمين وصل كنم؟
يا  زمين را همه لبريز ز سر سبزي يك فصل كنم؟
من به اعجاز دو چشمان تو ايمان دارم
به خدا تو نباشي
بي تو من يك بغل احساس پريشان دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان قندک
19 بهمن 90 2:14
ماشاالله به این دختر گل انشاالله همیشه شاد و سلامت باشه
مامان کیارش
19 بهمن 90 2:17
سلام به ترنم بانوی عزیـــــــــز عزیزم الهی قلبونت بشم .. ..دست مامان سمیرای گل درد نکنه که اینقدر برات زحمت میکشه
مانیا
19 بهمن 90 2:18
الهی قلبونشششششششششششش چه نانازه این دخملییییییییییییییی ماشالله هزارماشالله چشم نخوره انشالله
سمـــــــا
19 بهمن 90 2:22
sسلام خیلی زیبا نوشتی خیلی قشنگه ترنم با این لباسای قشنگش ماشالله خیلی با سلیقه ای و هنرمند انشالله لباس عروس تنش کنی ترنم خوشگلمونو وای خداییش الان به این نازیه بزرگ بشه هم قشنگتر میشه تو هم که همیشه به فکر ترنم هستی که لباسای خوشگل خوشگل بهش بپوشونی خدا حفظتون کنه و در پناه خدا همیشه شاد و سلامت باشید
نوشین
19 بهمن 90 2:23
berooz
19 بهمن 90 8:05
آپم تشریف بیارین
زن عمو رویا
19 بهمن 90 15:14
قربون دخمر نازمون برم ماشاالله هرروز خوشگل تر از دیروز می شی گل دختر ناز نازی
مامان کیارش
20 بهمن 90 3:30
سلام جیگر خاله

الهی قربونت بشم ......خیلی دوستت دارم عزیزممممممم


ممنون عزیزم. خدا کیارش نازت را محافظت کنه.......
كتي(مامان آقا مهديار)
20 بهمن 90 11:32
سلام بهههههههههههههههههههه عروس خوشگل خودم الهي فدات بشم جيگر من ماشالله نمككككككككككككككك داري گل من الهي زنده باشي و زير سايه مامان و بابا شاد و خندان هميشهههههههههههههه سميرا جونم خيلي با سليقه اي احسنت دوستتون داريممممممممممم
سمانه
24 بهمن 90 23:39
سلام ترنم خوشگل و ماماني مهربون منتظر عكس جديد از ترنم هستيم
خاله زهره
26 بهمن 90 2:23
آخییییییییییییییییییی الهییییییییییییییییییییییییییییی چقدر نازههههههههههههههههههه زنده باشه و سلامتتتتتتتتتت من همون زهزه ی دانشگاهم
كتي(مامان آقا مهديار)
27 بهمن 90 19:45
سلام عشقم دوستت دارم سميرا جونم زود زود اپ بزنم عكس بزار از خوشگل من
مانیا
3 اسفند 90 0:47
: X
مامان کیارش
4 اسفند 90 19:06
سلام سمیرا جون خوبییییییی....ترنم گلی رو ببوسسسسسسس دلمون برات تنگ شده هااااااااااا
سمانه مامان محمدباقر
5 اسفند 90 1:34
سلام عزيزم بي صبرانه منتظر عكسهاي جديد ترنم ناز هستم
نوه خاله مامان بزرگ ترنم
5 اسفند 90 16:27
یادم رفت بگم،چرا عکس جدید از خوشگل من نمی زاری دلم براش فندوق شده
نرگس(مامان ساینا)
6 اسفند 90 12:22
هزار ماشاال... مامان سمیرا بپر اسفند دود کن لطفا