ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

نظرات (3)

سحر
8 بهمن 90 15:41
سلام ای جان چه نازه خدا واستون نگه داره من یک سایت بازی آنلاین دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه منتظرتم http://gamebaz.ir/
نرگس(مامان ساینا)
10 بهمن 90 17:59
وای جون دلم شما چقده بزرگ شدین
رومینا عاشق ترنم
10 بهمن 90 21:25
لحظه هایی از زندگیم رو با وجودت و دیدن روی ماهت آذین بستم...درحالی که نگاه کردن به چشمهای آسمونیت و شکرخنده های شیرینت رو نیازمند بودم...
" باور کن جلوی آینه هم که می روم خیال تو از انتهای چشمهام سوسو می زند. موضوع دوری دستها و دیدارها نیست.همنشین نفس هایم شده ای...."
خیییییلیییییییی دوستت دارم ترنم جونی....
با دیدنت شوق رفته ی وجودم برگشت...شوق زندگی... سمیرا جان خیلی دوستت دارم...



ممنون عزیزم.شرمنده کردی من را با این همه مهربونی.....