ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

فرشته کوچولوی مومن من.......

1390/11/18 15:55
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

 

 خداوندا تو را سپاس می گویم که دلبندم را در زیر سایه پر مهرت هر لحظه از تمام بلاها در امان میداری زیرا مراقبت از این گل شکننده بدون الطاف بی پایان تو میسر نیست...

 

دعایت میکنم من درمیان ربنای سبز دستانم ........دعایم کن سرسجاده سبزت میان بغض چشمانت ......گمانم هم دعای من بگیرد هم دعای تو ... .....دعایم کن.....
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مانیا
20 دی 90 14:59
سلام عروسکمممممممممممممممم

سمیراجونم همسریم برای اولین بار عکس ترنمی رو دید وای خودشو کشتحیف که پسرندارمو الا همین الان بلندمیشدم باکله میومدم اصفهان انگشترمیوردم خدمتش نشونش میکردمممم بشه عروسمممم


مانیا
20 دی 90 15:01
ترنمی جونمممم عروسکممممممممممم عاشقتیم دیگه شدیم2تاعاشق منو همسری دوستت داریمممم عزیزدل خاله مانی یادت نره واسمون دعا کنی


ممنون خاله
سمانه مامان محمدباقر
20 دی 90 15:03
وای ماشالله به این فرشته کوچولوی مومن .....
سمیرا جون من این عکس ترنم را بااجازت سیو میکنم وبک گراند لب تاب میکنم مرسی که برامون عکسای قشنگ ترنم را میزاری از طرف من ببوسش


خواهش میکنم عزیزم. صاحب اختیاری
سمانه مامان محمدباقر
20 دی 90 15:08
زندگي را به بهانه خواب خواب را به بهانه درد درد را به بهانه فردا فراموش کنیم .
آسیه
20 دی 90 15:49
ماشالله به جونشششششش الهییییییییییی چقد نازه
مامان کیارش
20 دی 90 16:46
سلاممممم.خدا جونم چه فرشته ای@}; خدایاااااااا مراقب این فرشته ی ناززززززززز باش - ترنم خالههههههه برامون دعا کنیاااااااااا عاشقتم زیبای منننننننننن
كتي(مامان آقا مهديار)
20 دی 90 22:17
واي خداااااااااااااااااااا
واي ماشالله
واي هزار الله اكبر
واي خدا
سميرا حلالت نميكنم
اين عروس منه
واييييييييييييييييييي مانيا ميكشمت اسم عروس منو نيار
اي خداااااااااااااااا عروسكم همه كسم عشقم عمرم
واي ماشالله
واي ترنمممممممممممممممممممم
گريهههههههههههه
من ميخوام بيام اصفهانننننننننننننننننننن
سميرا تو رو خدا با من اين كار و نكن
براي عروسم اسپند دود كننننننننننننننننن
ماشاللههههههههههههههههههههه
ترنممممممممممممممممم
اي جونم فرشته ي منننننننننن
ناز من عسل من


خاله این همه هیجان برای تو خوب نیست..به فکر گل پسرت باش......
كتي(مامان آقا مهديار)
20 دی 90 22:32
هديه خاله كتي به ترنم عزيزم

http://up.vatandownload.com/images/r9khxi465b9u6nln1kyf.jpg


یه دنیا ممنون خاله کتی
كتي(مامان آقا مهديار)
21 دی 90 22:51
خوش حالم كه خوشت اومده همسري هم عكس ترنم جون رو ديده ميگه ماشالله انشالله تا آخرش همين طور مومن باشه بوووووووووووووس
رویا(مامان باران)
22 دی 90 19:05
قربونت برم عزیزم ماشاالله چشم نخوری ان شاالله
بهار
25 دی 90 2:30
واااااااااااااااای عینه فرشته ها شده ترنمی ...چقد بهش میاد بوسسسسسسسسسسس هزار ماشالله
مامان پریسا
3 بهمن 90 22:46
وااااای چقدر ناناس شده با این چادر ماه شدی ماشالله
مروا کوچولو
6 بهمن 90 2:02
واییییی قربونت بشم عزیزم

ماشاللهههههه چقدر نمگی و خوردنی شده این دخملکککککککک

ایشالله زیر سایه فاطمه زهرا بزرگ بشه


ممنون مروا جون. انشالله به زودی نی نی خودت هم صحیح و سالم به دنیا بیاد.