ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

خواب شیرین صبحگاهی در آغاز صد و یکمین روز زندگی...

1390/11/18 15:55
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

لالایی (١)

لا لا لا لا   گل لاله                  ببین مامانی خوشحاله

میخونه سوره قران                 میخونه هی دعا مامان

لا لا لا لا گل پیچک                بخواب ای کودک کوچک

همه میگند میاد آقا                  امام   مهربون    ما

لا لا لا لا     لالایی                 میشه دنیای ما عالی

پر لبخند و خوشحالی              گل ریحان و نعنایی

لا لا لا لا گل شبنم                   به یاد مکه و زمزم

لا لا لا لا گل آلو                        به یاد ضامن آهو

 

  

 

 

لالایی (٢)

مدينه بود و غوغا بود، اسيرِ ديوِ سرما بود........محمد سر زد از مکه، که او خورشيدِ دل‏ها بود

لا لا خورشيدِ من لا لا، گلِ اميدِ من لا لا

خديجه همسرِ او بود، زني خندان و خوش‌خو بود.......برای شادی و غم‌ها، خديجه يارِ نيکو بود

لا لا لا شاديم لا لا، غمم آزاديم لا لا

خدا يک دخترِ زيبا، به آنها داد لا لا لا..............به اسمِ فاطمه زهرا، اميدِ مادر و بابا

لا لا لا کودکم لا لا، قشنگ و کوچکم لا لا

علی دامادِ پيغمبر، براي فاطمه همسر.........براي دخترِ خورشيد، علی از هر کسی بهتر

چراغِ خانه‌ام لا لا، گلِ گلدانِ من لا لا

علی شيرِ خدا لا لا، علي مشکل گشا لا لا.......شبِ تاريک نان می‌برد، برای بچه‌ها لا لا

لا لا مشکل گشای من، گل باغِ خدای من

حسن فرزند آنها بود، حسن مانندِ بابا بود.....شهيدِ زخم دشمن شد، حسن يک کوه تنها بود

لا لا کوه بلند من، تو شيرين‌تر ز قند من

علی فرزند ديگر داشت، جوانی کوه پيکر داشت...هميشه حضرت عباس، به لب نامِ برادر داشت

لا لا نازک بدن لا لا، عصایِ دستِ من لا لا

گلِ پرپر حسينم کو، گلِ سرخ و گل شب‌بو.....کنار رود و لب تشنه، تمامِ غنچه‌های او

لا لا لا غنچه‌ام لا لا، لا لا لا لا گلِ تنها

حسين و اکبرم لا لا، علی اصغرم لا لا........کجايی عمه جان زينب؟! سکينه دخترم لا لا

لا لا لا لا گل لاله، نکن گريه، نکن ناله

شبی سرد است و مهتابی، چرا گريان و بی‌تابی......برايت قصه هم گفتم، چرا امشب نمی‏خوابی

لا لا لا جان من لا لا، گل باران من لا لا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فاطمه
18 دی 90 16:08
چه نازه دخملی جونت عزیزمــــــــــــــــ
فاطمه
18 دی 90 16:09
فاطمه
18 دی 90 16:09
فاطمه
18 دی 90 16:09
فاطمه
18 دی 90 16:09
فاطمه
18 دی 90 16:09
مانیا
18 دی 90 16:17
عزیزدلمممممممم چه اروم خوابیده نازییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سمیراجونم خدا خیلی دوستت داره که یه فرشته بهت داده خیلی مواظبش باشیااااااااون عکس اخریششششششش خیلی نازخوابیده قربون انگشتای خوشکلششششش
مامان ارمان
18 دی 90 21:34
سلام ترنم جونم ماشالله چه تپلی شدی گمممممممممم
مامان تنها
19 دی 90 1:03
ترنم خاله ماشالله چقدر نازی ایشالله که خوابای خوب ببینی تو هم ایشالله خواب من رو ببینی عزیزم بوسسسسسسسسسس
نوه خاله مامان بزرگ ترنم
20 دی 90 1:16
الهیییی. نازش رو برم من. عزییییییییییییییییییزمی
ماشاالله.سمیرا جون اسپند برا خوشگلم دود کن.


ممنون عزیزم.سلام برسون
سمانه مامان محمدباقر
20 دی 90 15:01
نازی چه معصوم خوابیده خدا حفظش کنه راستی لالایی هایی هم که نوشتی خیلی عالیه انشالله 14 معصوم نگه دارش باشند