ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

نظرات (12)

سمانه مامان محمدباقر
29 آذر 90 15:11
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک یلداتون مبارک ترنم جونم و سمیرا جونمممم
مامان کیارش
29 آذر 90 21:38
ای جونم قربون این هندونه ی خوشمزه بشمممممممممممعاشقتم عزیزمممممممممممم
رومینا
30 آذر 90 15:59
به به عزیز دلم...سلام کوچولوی خوشگل...سلام مامان سمیرای عزیز... ایشالا که شب یلدای خوب و خوشی رو با هندوانه ی خوشمزه ی خوشگل ما به سر کنید... چه ممممماهی شده هندونه ی جیگیلی ما! اووووووی....ناناز
كتي
30 آذر 90 21:56
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
كتي
30 آذر 90 21:57
واي خداااااااااااااااا واي خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من بخورم اين هندونه رووووووووووووووووووووووووو ترنم مياي ميخورمت به خدا سميرا اين كارو با دل من نكن من ضعف ميرم براي اين هندونه تو بوسسسسسسسسسسسسسسس
مرضیه
1 دی 90 15:31
وای الهی دورت بگردم هندونه.خیلی ماه شدی.براش اسپند دود کن سمیرا جونم.نکن این کارارو من دارم غش میکنم
مامی مائده
2 دی 90 15:16
چه هندونه خوشمزه ای به به
خانمی
2 دی 90 19:30
به به چه نی نی خوشمزه ای
مامان آرنیکا
4 دی 90 10:16
سلام به دختر مهر ماه چه خوشگل و خواستنی شدی با اون لباس هندونه ای خوشگلت همه لباسات خوشگلن و خیلی زیبا به تنت می نشینند عزیز خاله
بهار
6 دی 90 12:19
الهی قربون اون صورت وچشای خوشملت خاله ای اخی هوس هنونه کردم با اون لباس هندونه ایت خاله جونی..بوسسسسسسسسس
سمانه مامان محمدباقر
6 دی 90 23:44
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
مامان یاسمین زهرا
10 دی 90 1:02
عزیزم از قول من ببوسینش